Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Numer produktu: 95342
Audio Damage ADM18 Shapes jest uniwersalnym modułem do manipulacji dźwiękiem. ADM18 oferuje szeroki zakres elementów sterujących do morfingu prostych przebiegów. Dwa tryby pracy modułu pozwalają na kształtowanie fal i przełączanie pomiędzy folderami falowymi w celu manipulacji tonem. Wszystko, od prostej sinusoidalnej fali do pełnego materiału programu stereo, może być kształtowane przez moduł Shapes. ADM18 pozwala subtelnie manipulować lub całkowicie zniekształcać i niszczyć dźwięki. Korzystanie z folderu falowego pozwala na uzyskanie klasycznych dźwięków syntezy FM. Algorytmy stosowane w ADM18 zostały stworzone w celu symulacji nasycenia taśmy distortion, taśmy i tuby, co pozwala na tworzenie mocnych, grubych dźwięków.
W module Shapes znajdują się 2 tryby pracy. Tryb wyszukiwania oferuje 16 fal o różnej złożoności. Są one interpolowane, co oznacza, że istnieje płynne przejście między falami. Pokrętło param 1 steruje szerokością falownika, gdzie pokrętło param 2 steruje pozycją zerową falownika, co jest zasadniczo efektem fazy. W trybie Algo istnieje 9 algorytmów matematycznych, które nie są interpolowane. Gdy ten tryb jest aktywny, pokrętło param 1 steruje napędem lub ilością (w zasadzie "więcej"). Pokrętło mieszania reguluje ilość mieszanki mokrej/suchej. Przy pełnym ruchu przeciwnym do ruchu wskazówek zegara usłyszysz tylko sygnał wyjściowy. Gdy pokrętło jest ustawione całkowicie zgodnie z ruchem wskazówek zegara, słychać tylko efekt.
Moduł ADM18 Shapes jest prawdziwie stereo. Sygnały lewy i prawy nie przenikają się wewnętrznie, dlatego można uruchomić kopnięcie w lewym i prawym kanale, snare a następnie zmienić efekt, tłumiąc każdy kanał przed wejściem do modułu.