Pełny opis
Widok pełny Opis
Wprowadza brzmienie vintage do nowoczesnego studia
ODC 2800 wiernie odtwarza wszystkie trzy kultowe wersje ARP Odysseyłącząc ich najbardziej poszukiwane cechy brzmieniowe w jednym elastycznym instrumencie. Każdy z modeli Mk I, Mk II i Mk III jest dostępny jako oddzielny panel UI, wraz z odpowiednimi obwodami VCF i układami paneli. Niezależnie od tego, czy szukasz surowego punch 2-biegunowego filtra 2800, gładkiej okrągłości 4-biegunowej konstrukcji drabinkowej 2810, czy precyzji 4-biegunowego filtra kaskadowego 2820, ODC 2800 zapewnia bezpośredni dostęp do każdego z nich dzięki wybieranym typom filtrów i funkcjom kompensacji wzmocnienia. Aby dodać autentyczności, elementy sterujące dryftem dla VCO, VCF i EG odtwarzają subtelne zmiany strojenia i zachowania typowe dla obwodów analogowych. Wszystko to znajduje się w wysoce wizualnym interfejsie, który nie tylko odzwierciedla wygląd oryginałów, ale także zwiększa użyteczność dzięki blokadzie interfejsu użytkownika Cherry Audio i funkcjom zoom.
Rozszerzone kształtowanie dźwięku, które wykracza daleko poza oryginał
Pozostając wiernym swoim korzeniom, ODC 2800 oferuje potężne, nowoczesne funkcje. Dodaje trzecie VCO, każde z wieloma kształtami fali, funkcjami kwantyzacji i elastycznym routingiem, a także trzy niezależne modulatory FM na oscylator. Pozwala to na stosowanie zaawansowanych technik, takich jak modulacja pierścieniowa i mod krzyżowy między oscylatorami. Ścieżki modulacji są wysoce przypisywalne, z 35 źródłami modów i 33 miejscami docelowymi dostępnymi w mikserze syntezatora, VCO, VCF i VCA. Dodatkowe narzędzia, takie jak mikser sample-and-hold, podwójne LFO z synchronizacją klawiszy i trybami polifonicznymi, kształtowanie szerokości impulsu i niestatywardowe zginanie wysokości dźwięku za pomocą PPC, przyczyniają się do głębszego i bardziej responsywnego grania. Niezależnie od tego, czy budujesz tekstury vintage, czy ewoluujesz cyfrowe pejzaże dźwiękowe, ten syntezator ma narzędzia do dostarczania obu.
Zaprojektowany z myślą o ekspresyjnej kontroli i elastycznej wydajności
ODC 2800 jest przeznaczony zarówno dla klawiszowców, jak i producentów studyjnych. Oferuje tryby monofoniczne, legato, duofoniczne i polifoniczne z maksymalnie 16 głosami i unisono. Pozwala to na wszystko, od linii prowadzących sharp po bujne, ułożone akordy. Inteligentne portamento obejmuje ustawienia delay dla każdego oscylatora, a prędkość i aftertouch, w tym polifoniczny aftertouch, są w pełni obsługiwane po sparowaniu z kompatybilnymi kontrolerami. Znajdziesz tu również trzy przypisywalne ścieżki aftertouch, każda z 24 opcjami docelowymi dla responsywnej modulacji. Wprowadzanie zmian w czasie rzeczywistym jest łatwe dzięki pełnej obsłudze MIDI i automatyzacji DAW na każdym kontrolerze, a funkcja MIDI Learn upraszcza mapowanie zewnętrznego sprzętu. Wszystkie parametry można zapisać na poziomie globalnym lub presetu w celu szybkiego przywołania. Do samodzielnego użytku wtyczka zawiera w pełni funkcjonalną wersję instrumentu, umożliwiając uruchomienie go poza środowiskiem DAW z taką samą jakością dźwięku i możliwościami wykonawczymi.
Zintegrowane efekty do wykańczania dźwięków wewnątrz wtyczki
Dzięki wbudowanemu panelowi efektów ODC 2800 eliminuje potrzebę zewnętrznego przetwarzania. Otrzymujesz zniekształcenia i korektor, dwustopniowy phaser, flanger/chorus, trzy typy delay i pięć różnych opcji reverb, wszystkie z wysokiej jakości dźwiękiem i pełną możliwością modulacji. Każdy efekt zawiera łatwo dostępne suwaki do miksowania na sucho/mokro, głębokości modulatora i funkcji solo. Efekty można włączać i wyłączać indywidualnie lub globalnie, a szerokość stereo jest również regulowana. Dedykowany efekt LFO oferuje sześć kształtów fali i kontrolę delay dla kreatywnej rytmicznej modulacji łańcucha efektów. Ta konstrukcja jest idealna do rzeźbienia wszystkiego, od subtelnej atmosfery po mocno przetworzone tekstury. W połączeniu z ponad 330 fabrycznymi ustawieniami wstępnymi w 13 kategoriach, ODC 2800 zapewnia kompletne środowisko do projektowania dźwięku z brzmieniem vintage, nowoczesnymi narzędziami i płynnym przepływem pracy w jednej wtyczce.
Funkcje
- Wszystkie aspekty klasycznych syntezatorów ARP Instruments Odyssey syntezatorów - serii Mk I 2800 z 1972 roku, serii Mk II 2810 z 1975 roku i serii Mk III 2820 z 1978 roku - zostały skrupulatnie odwzorowane z zachowaniem najdrobniejszych szczegółów.
- Dodatkowo, ODC 2800 został znacznie ulepszony dzięki rozszerzonej funkcjonalności i opcjom modulacji, co czyni go ostatecznym wyrazem legendarnego syntezatora, który go zainspirował.
- Wielokrotnie nagradzany projektant syntezatorów Mark Barton doskonale odwzorowuje każdy niuans dźwiękowy i reakcję oryginalnych syntezatorów.
- Wprowadza zintegrowany, rozszerzalny panel dla bardziej natychmiastowego dostępu do ustawień efektów
- Ponad 330 profesjonalnie zaprojektowanych presetów w 13 kategoriach
- Tryby monofoniczny, Mono Legato, duofoniczny i polifoniczny z 1, 4, 8 lub 16 głosami oraz unisono
- Trzy kompletne VCO, każdy z przebiegami piłokształtnymi i prostokątnymi/impulsowymi, opcjami kwantyzacji i ulepszonym routingiem oscylatora
- Trzy modulatory częstotliwości (FM) dla każdego VCO, w tym dodatkowy przypisywalny modulator z 35 opcjami źródła
- Inteligentne portamento z regulowanymi ustawieniami VCO-2 i VCO-3 delay
- Konfigurowalne opcje PPC (Proportional Pitch Control) dla Pitch Bend (zakres +/-12 półtonów) i modulacji PPC (zakres +/-7 półtonów)
- Generator szumu w kolorze białym i różowym, z dodatkowymi kolorami szumu fioletowym i brązowym
- Przypisywalny FM oferuje możliwości modulacji pierścieniowej i krzyżowej między VCO
- Znacznie rozszerzone opcje LFO z dwoma dyskretnymi LFO, każdy z przebiegami sinusoidalnymi, triangle, kwadratowymi, piłokształtnymi i rampowymi oraz opcjami mono lub poly, resetowania klawiszy i synchronizacji.
- Dodatkowe opcje kształtowania fal z szerokością impulsu i ilością delay
- Sample/Hold Mixer z przypisywalnymi źródłami modulacji
- Emulacja filtra VCF oparta na trzech wersjach: Rev 1 4023 (12 dB/Oct, 2-biegunowy) z modelu 2800; Rev 2 4035 (24 dB/Oct, 4-biegunowy, drabinkowy) z modelu 2810; oraz Rev 3 4075 (24 dB/Oct, 4-biegunowy kaskadowy) z modelu 2820.
- Wbudowane filtry, w tym filtr górnoprzepustowy, filtr dolnoprzepustowy i filtr pasmowo-przepustowy we wszystkich trzech VCF
- Wybierana kompensacja wzmocnienia na obu 4-biegunowych filtrach, aby nie tracić basów przy wysokim rezonansie
- Regulowane wysterowanie VCA
- Indywidualnie przypisywane kontrolery modulacji w mikserze dla VCO, VCF i VCA z 33 możliwymi źródłami
- Dwa pełne generatory obwiedni ADSR z kontrolą prędkości
- Sterowanie dryftem w stylu trymera dla VCO, VCF i EG
- Dopasowane projekty paneli UI dla modeli 2800, 2810 i 2820 z opcją blokady UI i chowanym panelem dla klawiatury i efektów
- Synchronizowany dynamiczny arpeggiator z funkcjami Swing, Chance i Feel do dodawania stopni losowości do arpeggiowanych wzorów w trybach odtwarzania regularnego, uporządkowanego lub losowego
- Obsługa prędkości, kanałowego aftertouch i polifonicznego aftertouch z kompatybilnymi kontrolerami USB/MIDI
- Trzy różne przypisywalne kontrolki aftertouch z 24 miejscami docelowymi
- Nowy panel efektów z stale dostępnymi kontrolkami interfejsu użytkownika do włączania/wyłączania, solo, suwaka ilości modulatora bipolarnego i miksu suchego/mokrego dla każdego efektu. Globalne włączanie/wyłączanie efektów, poziom i rozszerzanie stereo
- Zintegrowane efekty studyjnej jakości: Efekt Distortion/EQ, podwójny 4/8-stopniowy Phaser, Flanger/Chorus, trzy opóźnienia Echo i pięć typów Reverb
- Synchronizowany dyskretny modulator efektów (FX LFO) z rampą, piłą, triangle, sinusoidą, kwadratem i losowymi kształtami fali oraz delay
- Master Volume z limiterem i Master Tune
- Samodzielny instrument wirtualny i wersje wtyczek w zestawie
- Bardzo dokładna synchronizacja z DAW
- Wysoce zoptymalizowane kodowanie zapewniające optymalną wydajność przy bardzo niskim obciążeniu procesora
- Regulowana przez użytkownika kontrola nadpróbkowania
- Pełna kontrola MIDI i automatyzacja DAW dla wszystkich elementów sterujących, z łatwym w użyciu MIDI learn i mapowaniem (Preset i Global)
- Cherry Popularna funkcja powiększania Focus firmy Audio, a także statywardowy interfejs użytkownika zoom i zmiana rozmiaru za pomocą przeciągania
- Pełna dokumentacja dostępna bezpośrednio online z instrumentu lub w formacie PDF do pobrania
Specyfikacja
- System operacyjny:
- Mac: 64-bitowy macOS 10.13+
- Windows: 64-bitowy Windows 7+
- Procesor:
- Mac: Natywna obsługa procesorów Apple M1. Czterordzeniowy procesor 3,4 GHz lub M1
- Windows: Czterordzeniowy procesor Intel lub AMD 3,4 GHz
- Format:
- Pamięć RAM: zalecane 8 GB
- Format:
- Kod produktu: 1316-1064