Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
PreSonus Fat Channel Collection Vol 1 Plug-in to kompleksowa kolekcja 11 analogowo modelowanych wtyczek. Obejmuje szeroki zakres nowoczesnych i vintage outboard sprzętowych emulacji, Fat Channel Collection jest najlepszym zestawem dla nowoczesnych inżynierów miksowania i masteringu, którzy chcą dodać autentycznego analogowego ciepła do swoich produkcji
.Kompatybilny zarówno z hostem DAW, jak i mikserami PreSonus StudioLive Series III, PreSonus Fat Channel Collection Vol 1 Plug-in umożliwia miksowanie przy użyciu wysokiej jakości wtyczek na scenie, bez względu na to, jaki inny sprzęt jest dostępny. Alternatywnie, studia nagraniowe korzystające z mikserów StudioLive Series III mogą odciążyć procesor swoich komputerów, przetwarzając materiał bezpośrednio na mikserze cyfrowym
.Numer produktu: 224658
Wtyczka Fat Bax, skonstruowana w celu dokładnego odtworzenia sprzętowych korektorów w brytyjskim stylu vintage, zapewnia klasyczne analogowe ciepło i szczegółowość, dzięki czemu idealnie nadaje się do zastosowań masteringowych. Tradycyjnie znany ze swojej gładkości i przejrzystości, Bax EQ poprawi brzmienie Twojego utworu, jednocześnie naturalnie wtapiając się w dźwięk, dając całkowicie przezroczysty i płynny dźwięk. Agresywna wysoka częstotliwość jest idealna do dodawania blasku do nudnych utworów, szczególnie przydatna do wydobywania artykulacji występów wokalnych w miksie bez zwiększania poziomu i naruszania równowagi. Pokrętło niskich częstotliwości jest doskonałym rozwiązaniem do przetwarzania miksu, kontrolując niesforne częstotliwości basowe, które mogą tworzyć "pudełkowate" brzmienie i zabierać miejsce w miksie.
Zaprojektowany z prostym i eleganckim interfejsem, Comp 160 szybko stanie się Twoim ulubionym kompresorem. Bez zbędnych komplikacji i menu, po prostu dopracowany interfejs, który daje Ci parametry potrzebne do wykonania pracy na praktycznie każdym instrumencie, który pojawi się na Twojej sesji. Dzięki stałym czasom ataku i zwalniania oraz tylko Output Gain, Compression i przełączanemu poziomowi Threshold, Fat Comp 160 pozwala Ci wyeliminować zgadywanie z procesu przetwarzania. Dzięki temu można łatwo uzyskać wyrazisty rockowy bas, spójny i wyrównany wokal oraz potężną perkusję. Niezależnie od tego, czy jesteś producentem, czy inżynierem miksowania, PreSonus Comp 160 pozwoli Ci osiągnąć profesjonalny poziom głośności w całym miksie lub na poszczególnych ścieżkach, bez konieczności korzystania z instrukcji obsługi.
Wykorzystując całkowicie unikalną konstrukcję, Fat Everest C100A zapewnia wspaniałe zachowanie dynamiki przy jednoczesnym utrzymaniu idealnego poziomu. To, co odróżnia Everest C100A apart od innych, to automatyczne wzmocnienie sygnału audio, przywracające wzmocnienie, które zostało utracone w wyniku kompresji. W ten sposób poziom sygnału pozostaje stały i jest przetwarzany dynamicznie, w przeciwieństwie do tradycyjnego kompresora, który działa po przekroczeniu określonego progu.
Tradycyjnie ten wzmacniacz ograniczający w amerykańskim stylu ma wewnętrznie ustalone czasy ataku i zwolnienia, dynamicznie dostosowując się do źródła sygnału wejściowego. Everest posiada możliwość przełączania czasu ataku i zwolnienia, dzięki czemu można go idealnie dopasować do instrumentu i miksu. Dzięki średniemu czasowi ataku wynoszącemu 10 ms, Everest doskonale radzi sobie z instrumentami o dużej zawartości transjentów, takimi jak muszle perkusyjne. Nieliniowy czas zwolnienia sprawia, że kompresor Everest C100A działa w sposób ciągły, zwiększając czas zwolnienia w zależności od siły sygnału wejściowego. Ta płynność oznacza, że Everest jest idealnym kandydatem do zastosowań masteringowych i miksowania, zapewniając, że utwór pozostaje sklejony ze stałym poziomem i reakcją, zachowując jednocześnie dynamikę, aby uzyskać mocne i wyraziste brzmienie.
PreSonus Fat Class Comp szybko stanie się Twoim ulubionym urządzeniem w studio, zapewniając wszechstronność potrzebną do pracy z praktycznie każdym instrumentem w każdym gatunku i stylu. Gładki i przejrzysty charakter jest połączony z wszechstronnymi kontrolkami zawierającymi szeroki zakres proporcji i parametrów odzyskiwania, aby dostosować się do praktycznie każdego źródła dźwięku w twoich projektach. Muzykalność Fat Class Comp Plug-in została zaprojektowana tak, aby być jedynym kompresorem studyjnym, jakiego kiedykolwiek będziesz potrzebował. Bez względu na to, czy jest to solowy występ fortepianowy, delikatny kobiecy wokal prowadzący, strzelista przesterowana gitara elektryczna, czy też mocny zestaw perkusyjny, możesz cieszyć się precyzyjną kompresją z charakterem.
Korektor Fat Vintage 3, obejmujący całe spektrum, jest podzielony na trzy sekcje. Niska półka, która mieści się w zakresie 35-220 Hz, dodaje mocy i energii słabym i anemicznym utworom lub może być użyta do poskromienia niepożądanego dudnienia z mikrofonów w pomieszczeniu. Najważniejsza część sygnału, czyli zakres średniotonowy, posiada konstrukcję półparametryczną z pięciostopniowym wyborem częstotliwości w zakresie od 03,5 do 7,2 kHz oraz dodatkową funkcję Hi Q, która pozwala na wzmocnienie współczynnika Q. Idealny do skomplikowanych instrumentów średniotonowych, takich jak wokal czy gitara elektryczna, Vintage 3 pozwala na wydobycie muzykalności instrumentów melodycznych. Dodając jasności i artykulacji, Vintage 3 posiada wysoki zakres częstotliwości 10 - 16 kHz, idealny dla szczegółowych skrzypiec i żeńskich wokali prowadzących. Jest to sparowane z filtrem dolnoprzepustowym, który sięga do 5kHz, aby skutecznie wyeliminować wszelkie niepożądane sybilancje wynikające z podbicia pasma wysokich częstotliwości.
Obejmując największy obszar pasma przenoszenia, zakres średnich częstotliwości jest prawdopodobnie najważniejszym aspektem każdego instrumentu lub miksu. To właśnie w tym zakresie leży muzykalność, kształtująca ogólne brzmienie i charakter, który będzie kształtował sposób, w jaki słyszysz swój utwór. Wtyczka Tube Mid EQ specjalizuje się w tym zakresie, umożliwiając dostosowanie odpowiedzi w zakresie średnich tonów instrumentu lub miksu, zachowując muzykalność bez względu na to, jak duże tłumienie lub podbicie zastosujesz. Interakcja pomiędzy podbiciem lub wytłumieniem wzmocnienia a pokrętłem szerokości tworzy unikalne doświadczenie, którego nie uzyskasz z precyzyjnych cyfrowych wtyczek EQ. Ciepło i gładkość są wybitne, pomagając okiełznać ostre wysokie częstotliwości w przesterowanych gitarach, wokalach, a nawet talerzach lub usunąć ostre i zbyt mocne średnie tony z bębnów, syntezatorów lub gitar akustycznych.
Typowy kompresor, Fat Tube P1B Compressor Plug-in, uchwycił dokładny ślad brzmieniowy i charakter sprzętowego odpowiednika i przełożył go na format wtyczki. Kompresor optyczny, będący ostoją w branży, oferuje unikalną odpowiedź i brzmienie w porównaniu z innymi kompresorami. Kompresor P1B został zaprojektowany w taki sposób, aby sygnał wejściowy był bezpośrednio skorelowany ze stroną output. Kompresor P1B jest zależny od źródła sygnału, a częstotliwość wejściowa wpływa na reakcję i barwę kompresji. Taka konstrukcja wprowadza pewną dozę nieliniowości w celu uzyskania niestatywardowych rezultatów, tworząc unikalne wrażenia dla każdego instrumentu i miksu, który przepuszczasz przez PreSonus Tube P1B.
Pochodzący z lat 50-tych XX wieku Fat FC670 jest dokładnym odtworzeniem sprzętowego kompresora/limitera vintage, który jest często wymieniany jako "holy grail" wśród urządzeń studyjnych outboard. Kompresor FC670 wyposażony jest w interfejs, który zawiera tylko podstawowe funkcje. Niezależnie od tego, jak ustawisz swój kompresor FC670, będziesz mógł cieszyć się transparentną kompresją z signature analogowym ciepłem, jakie można uzyskać z urządzeń sprzętowych. W FC670 nie ma kontroli Attack/Release, ale jest tylko jedna kontrola Time Constant. Choć do wyboru jest tylko sześć ustawień, FC670 jest o wiele bardziej elastyczny, niż się wydaje na pierwszy rzut oka. Regulacja ta wpływa na czas zwolnienia kompresji, w zakresie od 0,3s do 25s pomiędzy krokami 1-6. Kroki 5 i 6 są zależne od programu i posiadają funkcje automatyczne, dynamicznie zmieniające się wraz z wejściowym materiałem źródłowym, zapewniając szybkie odzyskiwanie w przypadku krótkotrwałych szczytów i długie odzyskiwanie, gdy poziom programu pozostaje wysoki.
Pełna charakteru i życia wtyczka Fat Brit Comp jest doskonałym rozwiązaniem do przetwarzania w trybie mix-bus (2-bus). Kompresor typu VCA posiada unikalną cechę, której inne kompresory po prostu nie mogą osiągnąć. Wtyczka Fat Brit Comp w brytyjskim stylu to doskonała recepta na uzyskanie spójności w utworach, eliminująca wszelkie rozdźwięki pomiędzy instrumentami w miksie. Idealny do miksów z wieloma warstwami różnych instrumentów, z których każdy zajmuje inną przestrzeń dźwiękową, lub dla instrumentów rzadkich, aby zmniejszyć separację między instrumentami, tworzenie sklejonego miksu za pomocą Fat Brit Comp zapewni Twoim produkcjom spójność i profesjonalną przewagę, której potrzebujesz.
Bazując na fundamencie sprzętowych korektorów vintage, Fat Alpine EQ czerpie inspirację z trójpasmowych korektorów w stylu lat 60-tych. Łącząc się bezproblemowo z oryginalnym brzmieniem, wtyczka Fat Alpine EQ Plug-in jest idealna do rzeźbienia ścieżki dźwiękowej, aby stworzyć przestrzeń w swoim miksie. Każde pasmo charakteryzuje się szerokim zakresem częstotliwości, dzięki czemu można skupić się na określonych częstotliwościach problemowych lub zawartości muzycznej, aby je podbić lub przyciąć w zależności od potrzeb, aby pasowały do miksu. Zakres częstotliwości od 50Hz do 15kHz, Fat Alpine EQ Plug-in zapewnia, że możesz wyrzeźbić praktycznie każdy instrument w swoim miksie z zadziwiającą dokładnością, niezależnie od tego, czy są to niskie tony ciężkich bębnów basowych i gitary basowej, czy też artykulacja i szczegółowość altówki lub głównego wokalu. Z +/-12dB wzmocnienia na pasmo, masz wiele możliwości kształtowania swojego brzmienia muzycznie, bez potrzeby zwiększania lub zmniejszania wzmocnienia na kanał.
Wtyczka Solar 69 EQ jest autentyczną repliką brytyjskiego korektora sprzętowego vintage. Zapewnia jedwabiście gładką charakterystykę brzmienia, która pasuje do myriad instrumentów. Trzypasmowy Solar 69 posiada wielofunkcyjną kontrolę basu, działającą zarówno jako czterostopniowy selektor częstotliwości, jak i pięciostopniowy filtr górnoprzepustowy o częstotliwości 50 Hz. Wzmocnienie do +/-15dB dla niskich tonów jest wystarczające, aby usunąć niepożądane dudnienie z mikrofonów w pomieszczeniu perkusyjnym, aby zachować czysty sygnał lub dodać mocy i punch do bębnów basowych. Pasmo średniotonowe oferuje eight częstotliwości w zakresie od 700Hz do 6kHz. Ten szeroki zakres częstotliwości jest idealny do pracy ze skomplikowanymi instrumentami z podtekstami, takimi jak przesterowana gitara elektryczna lub nawet ludzki głos, zapewniając możliwość skupienia się na określonym zakresie częstotliwości w celu uzyskania najlepszego dźwięku podczas występu. Wraz z przełącznikiem Peak/Through dostępna jest funkcja wzmocnienia do +/-15dB, która pozwala na zmianę odpowiedzi pasma średnich tonów. Górne pasmo częstotliwości jest ustawione na 10kHz i jest idealne do dodania powietrza i jasności bez sybilantów.