Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
PreSonus Fat Modern Classics Bundle to kolekcja trzech wtyczek, składająca się z korektora, kompresora i limitera. Modern Classics Bundle, dzięki skrupulatnemu i szczegółowemu procesowi modelowania, oddaje w Twoich projektach dokładny charakter brzmieniowy procesorów sprzętowych. W skład pakietu wchodzą wtyczki Baxandall EQ, Comp 160 i Everest C100A Limiting Amplifier, które zapewniają wszystkie narzędzia do tworzenia spójnych i wyrazistych miksów i masteringów
.Łagodne wysokie i niskie półki w Bax EQ Plug-in oferują unikalną charakterystykę tonalną. Wzorując się na sprzętowym korektorze w stylu brytyjskim vintage, wtyczka Bax EQ zapewnia łagodne półki +/-5dB w dwóch pasmach częstotliwości. Dzięki temu uzyskuje się specyficzną charakterystykę częstotliwościową, która zapewnia naturalne krzywe i efekty muzyczne, które naturalnie łączą się z brzmieniem. Efektem jest szczególny charakter tonalny, który doskonale nadaje się do zastosowań masteringowych w systemie stereo output lub w miksach instrumentów. Wtyczka Comp 160 pozwala pozbyć się zgadywania na temat kompresji. Kompresor/limiter typu VCA, idealny do szerokiej gamy gatunków muzycznych i instrumentów, zapewnia bardzo muzykalną odpowiedź, która naturalnie łączy się z brzmieniem źródłowym, praktycznie bez zniekształceń. Procesor Everest C100A to szczytowe osiągnięcie wśród wszystkich procesorów dynamiki. Zachowuje wrażenia dynamiczne, zapewniając jednocześnie maksymalną stabilność poziomu w poszczególnych ścieżkach i miksach
.
Numer produktu: 224703
Wtyczka Fat Bax, skonstruowana w celu dokładnego odtworzenia sprzętowych korektorów w brytyjskim stylu vintage, zapewnia klasyczne analogowe ciepło i szczegółowość, dzięki czemu idealnie nadaje się do zastosowań masteringowych. Tradycyjnie znany ze swojej gładkości i przejrzystości, Bax EQ poprawi brzmienie Twojego utworu, jednocześnie naturalnie wtapiając się w dźwięk, dając całkowicie przezroczysty i płynny dźwięk. Agresywna wysoka częstotliwość jest idealna do dodawania blasku do nudnych utworów, szczególnie przydatna do wydobywania artykulacji występów wokalnych w miksie bez zwiększania poziomu i naruszania równowagi. Pokrętło niskich częstotliwości jest doskonałym rozwiązaniem do przetwarzania miksu, kontrolując niesforne częstotliwości basowe, które mogą tworzyć "pudełkowate" brzmienie i zabierać miejsce w miksie. Najważniejszymi czynnikami w każdym dobrze brzmiącym nagraniu są szczegóły w wysokich i niskich tonach, ponieważ to one mogą zdecydować o powodzeniu lub niepowodzeniu miksu. Popraw je za pomocą wtyczki Fat Bax EQ.
Idealny do miksowania instrumentów, które w dużym stopniu opierają się na niskich tonach, takich jak perkusja, gitara basowa, a nawet syntezatory, Fat Bax EQ Plug-in pozwala wzmocnić niskie tony, dodając jednocześnie punch i energię. Sekretem są dwie półki, z których jedna podbija, a druga tłumi nieco niższe częstotliwości. Podczas podbijania i obcinania podobnych częstotliwości w zakresie niskich tonów, wtyczka Bax EQ wycisza extreme i niepotrzebne niskie tony, które tworzą "zatłoczone" i "pudełkowate" utwory oraz pożerają przestrzeń nad głową, jednocześnie podbijając wyższe częstotliwości basu, dodając im energii i ruchu.
W studiu po kompresor sięga się niemal przy każdym instrumencie i przy każdej sesji. Prawdopodobnie najważniejszy i najczęściej używany procesor studyjny, kompresja jest podstawą do tworzenia spójnych, jednolitych i wyrazistych miksów. Zaprojektowany z prostym i eleganckim interfejsem, Comp 160 szybko stanie się Twoim ulubionym kompresorem. Bez zbędnych komplikacji i menu, po prostu wyrafinowany interfejs, który daje Ci parametry, których potrzebujesz, aby wykonać pracę na praktycznie każdym instrumencie, który pojawi się na Twojej sesji.
Dzięki stałym czasom ataku i zwalniania oraz tylko Output Gain, Compression i przełączanemu poziomowi Threshold, Fat Comp 160 pozwala Ci wyeliminować zgadywanie z procesu przetwarzania. Dzięki temu można łatwo uzyskać wyrazisty rockowy bas, spójny i wyrównany wokal oraz potężną perkusję. Niezależnie od tego, czy jesteś producentem, czy inżynierem miksowania, PreSonus Comp 160 pozwoli Ci osiągnąć profesjonalny poziom głośności w całym miksie lub poszczególnych ścieżkach bez konieczności korzystania z instrukcji obsługi.
Najgorzej strzeżonym sekretem w całej produkcji muzycznej jest to, że kompresja ma znaczenie. Fat Comp 160, wzorowany na słynnych sprzętowych kompresorach/ogranicznikach VCA, dokładnie odwzorowuje charakter i brzmienie słynnego studyjnego klasyka. Muzyczna odpowiedź idealnie łączy się z Twoim source audio, zapewniając przejrzyste brzmienie, które sprawdza się w przypadku niemal każdego instrumentu. Nawet pod presją, Comp 160 pozostaje bardzo muzykalny z ultra niskim poziomem zniekształceń, aby utrzymać czysty i precyzyjny sygnał. Jednakże, po zwiększeniu poziomu redukcji wzmocnienia do extreme, PreSonus Fat Comp 160 może wytworzyć nasycenie harmoniczne, aby nadać brzmieniu dodatkową warstwę ziarnistości i charakteru, idealną dla agresywnych stylów muzycznych, takich jak punk, rock i metal.
FAT Everest C100A należy do wyjątkowej kategorii procesorów studyjnych. Znajdując się gdzieś pomiędzy limiterem a kompresorem, funkcjonalność Everest C100 znacznie wykracza poza to, co wydaje się możliwe przy użyciu podstawowych dwóch pokręteł i dwóch przełączników. Kompresor Fat Everest C100, historyczny element wyposażenia, którego korzenie sięgają 1962 roku, wykorzystuje istotę oryginalnej konstrukcji zależnej od programu i ożywia ją w nowoczesnej erze cyfrowej. Uaktualniony zestaw funkcji zapewnia elastyczność i funkcjonalność dla nowoczesnego producenta i inżyniera miksu, jak np. wbudowane wejście sidechain z filtrem górnoprzepustowym i przełączanymi czasami ataku i zwolnienia. Doskonały do nowoczesnych kompozycji muzyki elektronicznej, wbudowany filtr sidechain zapewnia możliwość aktywacji wzmacniacza wyrównującego względem obcych ścieżek w projekcie, pomagając uzyskać efekt pompowania signature.
Dostarczony w usprawnionym interfejsie, PreSonus Fat Everest C100A pozwala na szybkie i łatwe wybieranie dźwięków. Kompresor Fat Everest C100, preferowany przez wielkie nazwiska w branży i słyszany na największych albumach, takich jak Nevermind i Jagged Little Pill, szybko stanie się Twoim ulubionym narzędziem do wszystkich potrzeb związanych z przetwarzaniem dynamiki.
Wykorzystując całkowicie unikalną konstrukcję, Fat Everest C100A zapewnia wspaniałe zachowanie dynamiki przy jednoczesnym utrzymaniu idealnego poziomu. To, co odróżnia Everest C100A apart od innych, to automatyczne wzmocnienie sygnału audio, przywracające wzmocnienie, które zostało utracone w wyniku kompresji. W ten sposób poziom ścieżki pozostaje stały i jest przetwarzany dynamicznie, w przeciwieństwie do tradycyjnego kompresora, który działa po przekroczeniu progu.
Kompresor PreSonus Everest C100A jest wyposażony w bardzo intuicyjny interfejs i posiada dwa proste pokrętła i dwa przełączniki, redukcję wzmocnienia i wzmocnienie oraz przełączane czasy ataku i zwolnienia. Z około +40dB dostępnego wzmocnienia, bez względu na to, jak dużą kompresję zastosujesz w swoim utworze, będziesz w stanie przywrócić poziom do statywardów komercyjnych.
Tradycyjnie, ten wzmacniacz ograniczający w amerykańskim stylu ma wewnętrznie ustalone czasy ataku i zwolnienia, dynamicznie dostosowując się do źródła sygnału. Everest posiada możliwość przełączania czasu ataku i zwolnienia, co pozwala na idealne dopasowanie do instrumentu i miksu. Dzięki średniemu czasowi ataku wynoszącemu 10 ms, Everest doskonale radzi sobie z instrumentami o dużej zawartości transjentów, takimi jak muszle perkusyjne. Nieliniowy czas zwolnienia sprawia, że kompresor Everest C100A działa w sposób ciągły, zwiększając czas zwolnienia w zależności od siły sygnału wejściowego. Ta płynność oznacza, że Everest jest idealnym kandydatem do zastosowań masteringowych i miksowania, zapewniając, że utwór pozostaje sklejony ze stałym poziomem i reakcją, zachowując dynamikę, aby uzyskać ostre i mocne brzmienie.