Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Numer produktu: 116536
Konstrukcja z dwiema rurami wyposażona jest w rury ECC 82 i ECC 83, zaprojektowane tak, aby wydobyć to, co najlepsze z Twoich występów wokalnych. Podwójne rurki zapewniają klasyczne ciepło rurki, a jednocześnie pozostają przezroczyste. CL 1B jest znany w świecie hip-hopu jako kompresor do kompresora do występów wokalnych. Charakterystyczny dźwięk jest ciepły, a jednocześnie pełny, przecinając każdą mieszankę z łatwością. Posiada lampowy wzmacniacz push-pull oraz unikalny element redukcji wzmocnienia. Element redukujący wzmocnienie jest zbudowany z materiału niepółprzewodnikowego, zapewniającego ultra niską harmonię. Pomaga zwalczać problemy związane z nieliniowością, a unikalny projekt nie ulega długotrwałej degradacji, dając mu praktycznie nieskończoną długość życia.
Sekcja boczna składa się z dwóch quad op-ampów J-FET, tranzystora NPN i tranzystora FET. Są one wbudowane w kanał sygnału dla elementu redukującego wzmocnienie. Zintegrowane półprzewodniki są stosowane w przypadku dużej szybkości przesunięć i faktu, że nie mają one wpływu na reprodukcję dźwięku. Zawiera dwa obwody stałe czasowo, jeden ze stałymi czasami ataku i uwolnienia oraz jeden ze zmiennymi czasami ataku i uwolnienia. Możesz użyć przełącznika wyboru ataku/zwolnienia, aby użyć obwodów oddzielnie lub w połączeniu, w celu zwiększenia elastyczności.
Wszechstronny panel sterowania charakteryzuje się ergonomicznym układem, zaprojektowanym w celu poprawy przepływu pracy i możliwości przetwarzania. Intuicyjny interfejs charakteryzuje się bezstopniową regulacją czasu ataku i zwolnienia, co pozwala na łatwe wybieranie poziomów. Kontrola progu waha się od -40 do -40, natomiast atak/zwolnienie może być ustawione na ustawienia stałe, stałe/ręczne lub ręczne. Panel przedni zawiera również magistralę boczną umożliwiającą przełączanie pomiędzy dwoma obwodami.
Wzornictwo w stylu vintage-pochwalić się może klasycznym pomiarem w stylu VU, dla szybkiego i łatwego monitorowania. Retroprzewodzące potencjometry z tworzywa sztucznego przypominają klasyczne agregaty sprężarkowe. Zarówno wejście, jak i wyjście są w pełni pływające, a transformator jest zbalansowany w celu zapewnienia optymalnej jakości dźwięku. Połączenie kilku sprężarek można osiągnąć za pośrednictwem dwóch magistrali. Zawiera również beztrzaskowy przełącznik wejścia/wyjścia, który eliminuje wszelkie dźwięki pochodzące z podłączania urządzeń. Zintegrowane uszy regału sprawiają, że jest on montowany na regale, idealny do pracy w studio.