Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Numer produktu: 96797
Doepfer A-110 posiada falę Sawtooth z "tnącym" dźwiękiem, który jest bogaty i pełen harmonicznych podtekstów. Wszystkie harmoniczne podstawowych są obecne, z liniową redukcją natężenia w miarę postępu harmonicznego series. Oznacza to, że druga harmonia jest w połowie tak mocna, trzecia - jedna trzecia, czwarta - jedna czwarta i tak dalej. Fale piły są idealne do syntezy perkusji, mosiądzu lub barw wokalnych.
A-110 jest również wyposażony w kształt fali kwadratowej, której szerokość impulsu może być regulowana ręcznie lub za pomocą CV. Symetryczna/kwadratowa fala impulsowa ma tylko dziwne harmoniczne swojego fundamentalnego charakteru, co skutkuje typowo "pustym" brzmieniem. Im bardziej szerokość impulsu odbiega od pięćdziesięciu procent, tym słabsze stają się niższe harmoniczne i tym bardziej dźwięk nabiera cech cienkiej/nasalnej. Kwadratowe fale są doskonałym źródłem dźwięku do syntezy substrakcyjnej ze względu na ich naturalnie bogaty wydźwięk. Są idealne do produkcji barw drewnopodobnych.
Na szczycie kwadratu i piły, A-110 posiada również trójkątny kształt fali. Fale trójkątne są generalnie słabe w górnych harmonicznych, ale dają dużo łagodniejszy, bardziej łagodny dźwięk. Zawierają one tylko nieparzyste harmoniczne, których siła spada wykładniczo (trzecia harmonia jest dziewiąta tak silna, piąta 1/25 i tak dalej). Ze względu na ich miękkie, zaokrąglone właściwości dźwiękowe, fale trójkątne są idealne do syntezy fletu, organyów i barw wibracyjnych.