Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Eventide Tverb Reverb Plugin został opracowany we współpracy z Legendarny producent, inżynier i muzyk Tony Visconti. Inspirowane przez charakterystyczny dźwięk z David Bowie dwunasty album Heros, podczas spotkania ludzi Studios w Nowym Jorku z Visconti i Eventidew Adrienne Humblet, Joe Waltz i Tony Agnello, Eventide zespołu słuchał jak Visconti wyjaśnił, jak potężny głos Bowie instrumentu był i jak on był w stanie wykorzystać moc, stosując różne techniki mikrofon. W oparciu o ten sam ustawienie mikrofonu, utworzonej w Meistersaal Visconti, Tverb plugin integruje trzy całkowicie niezależne pogłosy bujną z kompresji i wyboru polarnych wzory na mikrofon 1 i regulowane bramy na oba mikrofony, 2 i 3. Tworzy idealną bazą wypadową podczas dodatkowych funkcji i stosowanie w stereofoniczny mikrofony pod zwiększenia efektu przy produkcji różnych dźwiękowe. Dodatkowo DAW automatyzacji może służyć do programu lokalizacje mikrofon i odstępy w czasie rzeczywistym do zaoferowania szereg akustycznych środowiska naturalnego brzmienia.
Numer produktu: 71900
Sierpnia 1977, Visconti produkowane utwór klasyczny David Bowie Heros w Berlinie Hansa Studios w cieniu muru berlińskiego. Piosenka została nagrana z wyjątkiem kluczowe wokal. Z lewej tylko jeden utwór na wokal Visconti miał pomysł. Znając moc głos Bowie, oprócz będąc pod wrażeniem bogatą atmosferę Meistersaal, Visconti wynalazł wspaniałe techniki nagrywania. Utworzenie trzech mikrofonów w hali, pierwszy był używany do Bowie śpiewać bezpośrednio do, drugi był następnie umieszczone około 15 metrów i trzeci dalej wstecz w hali. Visconti umieszczany bramy na drugim i trzecim mikrofony, które były ustawione aby otworzyć jak Bowie śpiewali coraz głośniej.
'' Jednym z wyzwań w rozwoju Tverb było zaprojektowanie pogłosy, które zdobył bogatą atmosferę Meistersaal i jeszcze były skuteczne, zapewniając, że plugin szybciutko macierzystego bez obciążania procesora CPU DAW. Uruchamiając trzy niezależne pogłosy, dwa mikrofony daleko może być przekonująco umieszczone w dowolnym miejscu w hali.''- Eventidew Tony Agnello.
'' Mam wtyczki, które emulują pokoje ale ta koncepcja, aby set-up wszystko na jednej stronie, nigdy nie myślałem, to było możliwe. Trzy mikrofony są poprawne, pokój jest poprawny, i teraz, że to w stereo, faktycznie słyszysz coś, co nigdy dosta³ woko³o wobec robi, kiedy byłem w Berlinie. To jest po prostu wielki.''- Tony Visconti.