Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Ten produkt będzie wkrótce dostępny w sprzedaży
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Tworzenie dźwięków unikalnych dla Ciebie nigdy nie było łatwiejsze, co sprawia, że Continuum jest idealnym instrumentem zarówno do studia jak i live do wykonania. Continuum ma wiele funkcji do wykonania jako samodzielny instrument, ale integracja z kontrolerami MIDI, syntezatory modułowe i dwukierunkowa realizacja MPE+ są pewne, aby umieścić Continuum w centrum konfiguracji studia. Integracja MPE+ oznacza, że żaden ruch ręki nie pozostanie niezauważony. Przesuwanie pomiędzy nutami dla efektu glissando lub vibrato, naciskanie w celu zmiany objętości i prędkości, a nawet przesuwanie w górę i w dół nut w celu kontroli parametrów efektu, takich jak odcięcie filtra.
W centrum Continuum znajduje się EaganMatrix, niezwykle wyrafinowany dźwięk engine zaprojektowany w połączeniu z Continuum. Swoboda projektowania matrycy i głęboka struktura modulacji pozwala na niezrównaną integrację z powierzchnią gry. EaganMatrix posiada bardzo głębokie technologie syntezy pod maską, które przyczyniają się do unikalnego doświadczenia tworzenia dźwięku.
Numer produktu: 154342
Continuum pozwala na łatwe dodawanie tremolo, zginania podziałki, wibracji i zmian głośności. Połącz różne wartości nacisku z machaniem w lewo i w prawo oraz z przesuwaniem w górę i w dół, aby odblokować nowe doznania z gry. Continuum umożliwia łatwe przesuwanie się pomiędzy notatkami dla efektu glissando lub vibrato, naciskanie w celu zmiany objętości i prędkości, a nawet przesuwanie w górę i w dół notatek w celu kontroli parametrów efektów, takich jak odcięcie filtra. Uzyskaj wygięcie wibracyjne i skokowe za pomocą własnego dynamicznego dotyku, a nie za pomocą kół modulacyjnych i pokręteł do kontroli efektów. Podczas odtwarzania a chord, można kontrolować głośność każdej oddzielnej nuty poprzez przesuwanie w górę lub w dół pad. Dodatkowo, 3 kierunki mogą być dostosowane do różnych parametrów, takich jak odcięcie filtra, głośność i inne.
Continuum pozwala na sterowanie zewnętrznymi syntezatorami, jak również syntezatorami cyfrowymi poprzez MIDI. Dzięki temu możesz grać na swoich syntezatorach jak nigdy dotąd. Podłącz swój syntezator poprzez MIDI, aby przejąć ekspresyjną kontrolę nad swoim syntezatorem. Możesz również podzielić powierzchnię gry Continuum na dwie strefy, co pozwala na posiadanie jednego syntezatora po prawej stronie, a drugiego po lewej. Ciśnienie i front to back mogą być skonfigurowane dla każdego komunikatu sterownika ciągłego MIDI.
Continuum pozwala na grę monofoniczną i polifoniczną. W trybie monofonicznym można wybrać pomiędzy trybem legato, rewyzwalacz i portamento, aby zmienić sposób odtwarzania nut. W trybie legato, tylko pierwsza nuta ma odpowiedni atak, co oznacza, że możesz przewrócić się przez klawiaturę, aby stworzyć efekt legato. W trybie rewyzwalacz, wszystkie notatki, które odtwarzasz, będą miały atak. Tryb ten jest idealny do gry na arpegiach i instrumentach perkusyjnych. Tryb portamento pozwala na płynne przesuwanie się pomiędzy two notes. Reaguje to na względne ciśnienie i może wywołać efekt whammy-style. W trybie polifonicznym masz szeroki zakres sterowania do modulowania notatek. Podstrunnica pozwala na odtwarzanie chord i regulację głośności lub filtra każdej nuty poprzez przesuwanie w górę lub w dół. Pozwala również na zginanie pojedynczej nuty poprzez przesuwanie jej w poprzek.
W centrum Continuum znajduje się EaganMatrix, wyrafinowany dźwięk engine, który w pełni wykorzystuje ekspresyjną powierzchnię gry. To połączenie elementy konstrukcyjne i oprogramowanie zostało opracowane równolegle do siebie, łącząc się w celu stworzenia Continuum. Pozwala to na przypisanie złożonej modulacji dźwięku i zmapowanie jej do szczegółów ruchów palców.