Pełny opis
Widok pełny Opis
Najbardziej elastyczny interfejs na rynku
Fireface UFX III posiada wiele potężnych połączeń, które umożliwiają bezproblemowe wykonywanie i nagrywanie dźwięku. Na przednim panelu znajdują się cztery wysokiej jakości wejścia combo XLR/TRS, dwa stereofoniczne gniazda słuchawkowe o poziomie wyjściowym +19 dBu, MIDI I/O oraz port USB 3 - umożliwiający niezależne nagrywanie do 80 kanałów (z funkcją DURec). Z tyłu urządzenia znajdują się dwa optyczne wejścia/wyjścia ADAT, wejście/wyjście AES/EBU, osiem zbalansowanych wyjść analogowych o poziomie liniowym (w tym stereofoniczne wyjścia monitorowe XLR), kolejne wejście/wyjście MIDI oraz optyczny interfejs MADI (SC) o 64 dwukierunkowych kanałach. Dodatkowe połączenie Word Clock jest również dostępne poprzez złącza BNC do wykorzystania jako współosiowe wejście lub wyjście MADI.
Rozbuduj swój system z łatwością
Flagowy Fireface UFX III może pochwalić się wszechstronnymi możliwościami połączeniowymi, aby zapewnić integrację interfejsu z każdą sytuacją związaną z nagrywaniem, miksowaniem lub live, z którą się spotkasz. Rozszerzając możliwości kanałów analogowych, MADI jest zatrudniony z tyłu interfejsu, umożliwiając podłączenie, trasy i miksowanie kanałów przez domenę cyfrową dla większej elastyczności niż kiedykolwiek wcześniej. Wiele zewnętrznych urządzeń MADI można również podłączyć w series.
Fireface UFX III jest wyposażony w niektóre z charakterystycznych funkcji RME, aby jeszcze bardziej poprawić elastyczność MADI. Na przykład, nawet w trybie USB 2 (który obsługuje tylko do 30 kanałów I/O), MADI I/O jest nadal dostępny poprzez zintegrowany mikser sprzętowy RME TotalMix FX. Dodatkowo, Word Clock I/O (BNC) może być również konwertowany na MADI I/O (coaxial). Urządzenie oferuje nawet specjalistyczny tryb "split mode", który pozwala na jednoczesne wykorzystanie obu MADI I/O - z 32 kanałami na optycznym i koaksjalnym dla każdego z nich.
Kompletne rozwiązanie do miksowania i monitorowania
W zestawie z Fireface UFX III znajduje się TotalMix FX DSP, oferujący kompleksowe opcje routingu i monitoringu. Obejmuje wszystko, czego potrzebujesz, aby zbalansować, pan i rzeźbić miks, TotalMix FX pochodzi z EQ, przetwarzanie dynamiki, reverb i delay, wszystko z latency-free monitorowania w głównych monitorach lub wyjściach słuchawkowych! Wszystko to może być analizowane za pomocą dołączonego analizatora DIGICheck, pozwalającego na pomiar danych w obu kierunkach w czasie rzeczywistym z maksymalną precyzją. Idealny do pilnowania poziomów wyjściowych, aby uniknąć clippingu lub do sprawdzania balansu częstotliwości.
TotalMix Remote to zewnętrzny kontroler zaprojektowany do zarządzania sprzętowym mikserem i efektami znajdującymi się w interfejsach audio RME poprzez TotalMix FX. Dzięki TotalMix Remote użytkownicy mogą uzyskać dostęp i kontrolować cały stan konsoli mikserskiej, routing, ustawienia FX, mierniki poziomu i inne w czasie rzeczywistym zarówno na iPadzie, jak i na komputerach Windows/Mac. Czy to na odległość, czy w pobliżu, TotalMix Remote pozwala użytkownikom łatwo regulować i dostosowywać wszystkie ustawienia miksera i FX za pośrednictwem sieci Ethernet i WiFi.
Gniazda ze sprzężeniem DC
Tam, gdzie inne interfejsy posiadają wyjścia ze sprzężeniem AC, do filtrowania ekstremalnie niskich częstotliwości używane są kondensatory. Może to mieć negatywny wpływ na wyjście dla twojego interfejsu i powodować niepożądane artefakty w podczęstotliwości. Fireface UFX III został zaprojektowany z gniazdami ze sprzężeniem DC, co pozwala na wysyłanie informacji CV lub gate do urządzeń wejściowych z obsługą DC, takich jak syntezatory, sprzęt modułowy lub inny sprzęt studyjny, a wszystko to bez ingerencji w jakość dźwięku na wyjściach.
Wydajność zgodna z klasą USB-3
Fireface UFX III wyposażony jest w dwa odrębne tryby pracy odpowiadające różnym potrzebom: USB 3 oparte na sterownikach i Class Compliant. Jako szeroko przyjęty statyward natywnie obsługiwany przez popularne systemy operacyjne, takie jak te z Windows, Mac OSX i dystrybucje Linux, tryb Class Compliant nie wymaga sterowników własnościowych i może być bezpośrednio rozpoznawany po załadowaniu firmware CC. To sprawia, że doświadczenie integracji jest bezproblemowe i nie wymaga żadnych dodatkowych instalacji ani pobierania.
Co więcej, Fireface UFX III wyróżnia się jako pierwszy interfejs audio firmy RME z pełną obsługą USB 3.0 w trybie Class Compliant. Odblokowuje to dostęp do wszystkich kanałów do pracy bez sterowników w systemach Linux, Mac, a nawet iPadOS po podłączeniu do iPada Pro przez USB C. Dzięki możliwości nagrywania i odtwarzania do 94 kanałów za pośrednictwem TotalMix FX dla iPada i dostępu na poziomie systemu, Fireface UFX III zapewnia muzykom i producentom niezrównaną elastyczność i funkcjonalność. Wybierz Fireface UFX III dla bezproblemowego doświadczenia i wyjątkowej wydajności w trybie Class Compliant.
Bezpośrednie nagrywanie przez USB z DURec
Zintegrowany ze wszystkimi wejściami i wyjściami Fireface UFC III umożliwia użytkownikowi nagrywanie bezpośrednio na pendrive lub dysk twardy poprzez pokładowy port USB zamontowany z przodu. Niezależnie od komputera, wewnętrzne przetwarzanie zasila transfer danych, aby zapewnić najwyższą prędkość transferu z nieskazitelną stabilnością, aby zapewnić, że twoje pliki nie zostaną zniszczone. Przekształcając Twój interfejs w dedykowane urządzenie nagrywające, DURec USB recording jest idealny do live nagrań na scenie lub do nagrywania prób lub jam session.
Cechy
- 188-kanałowy, 24-bitowy / 192kHz konwerter AD/DA
- DURec (Direct USB Recording)
- Referencyjnej klasy cyfrowe taktowanie z SteadyClock FS, zapewniające doskonałą wydajność we wszystkich trybach taktowania, skutecznie eliminując jitter.
- MADI I/O (64 kanały)
- TotalMix FX posiada nieskazitelne możliwości routingu i miksowania dla doskonałego przepływu pracy i jakości w studio i na live
- Zawiera RME's Digicheck, tajną broń w pomiarach audio o wysokiej rozdzielczości
- Wbudowany procesor DSP
- Zasilanie phantom +48V
- Wyświetlacz TFT
- Układy AKM (konwertery AK5574 AD / AK4490 DA)
- Wyjścia analogowe sprzężone z DC
- Klawisze blokujące
- Klawisze remap
- Tryb USB 3 Class Compliant zapewnia najniższe opóźnienia i wiodącą w branży stabilność
Specyfikacja
Analog:- AD, Line In 1-8, tyl:
- Wejście: 6,3 mm TRS, elektronicznie zbalansowane
- Stosunek sygnału do szumu (SNR) @ LoGain: 116 dB (AES17), 118 dBA
- Stosunek sygnału do szumu (SNR) @ +4 dBu: 115 dB (AES17), 117 dBA
- Pasmo przenoszenia@ 44,1 kHz, -0,1 dB: 8,9 Hz - 20,4 kHz
- Pasmo przenoszenia@ 96 kHz, -0,5 dB: 4,3 Hz - 45,2 kHz
- Pasmo przenoszenia@ 192 kHz, -1 dB: 3 Hz - 89 kHz
- Filtr: Krótki Delay Ostry, 5 / 5 / 6 próbek delay
- THD @ -1 dBFS: < -120 dB, < 0.0001 %
- THD+N @ -1 dBFS: < -110 dB, < 0.00032 %
- Separacja kanałów: > 110 dB
- Maksymalny poziom wejściowy: +19 dBu
- Wejście: 6,3 mm TRS jack, elektronicznie zbalansowane
- Impedancja wejściowa @ 1 kHz: 10 kOhm niezbalansowane, 10,6 kOhm zbalansowane
- Czułość wejściowa: przełączana pomiędzy Lo Gain a +4 dBu
- Poziom wejściowy dla 0 dBFS @ Lo Gain: +19 dBu
- Poziom wejściowy dla 0 dBFS @ +4 dBu: +13 dBu
- Zmienne wzmocnienie cyfrowe: 0 do +12 dB
- Minimalny poziom dla 0 dBFS: +1 dBu, -1.2 dBV
- Wejście mikrofonowe 9-12, przód:
- Wejście: XLR, elektronicznie zbalansowane
- Impedancja wejściowa @ 1 kHz: 3,4 kOhm
- Stosunek sygnału do szumu (SNR) przy wzmocnieniu 0 dB: 117 dB (AES17), 119,5 dBA
- THD+N @ -1 dBFS, wzmocnienie 20 dB: < -110 dB, < 0,00032 %.
- Pasmo przenoszenia@ 44,1 kHz, -0,1 dB: 10,7 Hz - 20,3 kHz
- Pasmo przenoszenia@ 96 kHz, -0,5 dB: 5,1 Hz - 45,0 kHz
- Pasmo przenoszenia@ 192 kHz, -1 dB: 3,5 Hz - 88 kHz
- EIN @ 60 dB Gain, 150 Ohm, A-Weighted: -129,8 dBu
- Zakres wzmocnienia: 75 dB
- Maksymalny poziom wejściowy, Gain 0 dB: +18 dBu
- Maksymalny poziom wejściowy, wzmocnienie 75 dB: -57 dBu
- DIODA LED CLIP: 0 dBFS
- SIG LED: -60 dBFS
- Instrument In 9-12, front:
- Wejście: 6,3 mm TS jack, niezbalansowane
- Impedancja wejściowa @ 1 kHz: 1 MOhm
- Stosunek sygnału do szumu (SNR): 116 dB (AES17), 118,5 dBA
- Pasmo przenoszenia@ 44,1 kHz, -0,5 dB: 2,4 Hz - 20,0 kHz
- Pasmo przenoszenia@ 96 kHz, -1 dB: 1,6 Hz - 28 kHz
- Pasmo przenoszenia@ 192 kHz, -3 dB: 0,8 Hz - 54 kHz
- THD+N @ -1 dBFS, wzmocnienie 20 dB: < -107 dB, < 0.00045 %.
- Zakres wzmocnienia: 42 dB
- Maksymalny poziom wejściowy, Gain 8 dB: +21 dBu
- Maksymalny poziom wejściowy, wzmocnienie50 dB: -21 dBu
- DA Line Out 3-8, tył:
- Wyjście: 6,3 mm TRS jack, serwo-zbalansowane
- Stosuneksygnał/szum (SNR) @ HiGain: 116,5 dB (AES17), 118,5 dBA
- Stosunek sygnału do szumu (SNR) @ +4 dBu: 116 dB (AES17), 118 dBA
- Stosunek sygnału do szumu (SNR) @ -10 dBV: 107 dB (AES17), 109 dBA
- Pasmo przenoszenia@ 44,1 kHz, -0,1 dB: 0 Hz - 20,2 kHz
- Pasmo przenoszenia@ 96 kHz, -0,5 dB: 0 Hz - 44,6 kHz
- Pasmo przenoszenia@ 192 kHz, -1 dB: 0 Hz - 77,5 kHz
- THD+N: < -110 dB, < 0,00032 %.
- Separacja kanałów: > 110 dB
- Poziom wyjściowy: przełączane Hi Gain, +4 dBu, -10 dBV
- Poziom wyjściowy przy 0 dBFS @ Hi Gain: +19 dBu
- Poziom wyjściowy przy 0 dBFS @ +4 dBu: +13 dBu
- Poziom wyjściowyprzy 0 dBFS @ -10 dBV: +2 dBV (+4.2 dBu)
- Impedancja wyjściowa: 75 Ohm
- DA Stereo Monitor Output XLR (1-2):
- Wyjście: XLR, zbalansowane
- Poziom wyjściowy: przełączany 24 dBu, Hi Gain, +4 dBu, -10 dBV
- Poziom wyjściowy przy 0 dBFS @ 24 dBu: +24 dBu
- Poziom wyjściowy przy 0 dBFS @ Hi Gain: +19 dBu
- Poziom wyjściowy przy 0 dBFS @ +4 dBu: +13 dBu
- Poziom wyjściowyprzy 0 dBFS @ -10 dBV: +2 dBV (+4.2 dBu)
- Impedancja wyjściowa: 150 Ohm
- DA Stereo Monitor Output Phones (9-12):
- Wyjście: 2x 6,3 mm TRS stereo jack, niezbalansowane
- Maksymalny poziom wyjściowy przy 0 dBFS, High: +19 dBu
- Maksymalny poziom wyjściowy przy 0 dBFS, niski: +2 dBV
- Maksymalna moc na kanał przy obciążeniu 32 Ohm, 0,02% THD: 200 mW (2,5 Vrms, +10 dBu)
- Stosunek sygnału do szumu (SNR) @ High: 116.5 dB (AES17), 118.5 dBA
- Stosunek sygnał/szum (SNR) @ Low: 115 dB (AES17), 117 dBA
- Impedancja wyjściowa: 2 Ohm
- MIDI:
- 2 x MIDI I/O poprzez 5-pinowe gniazda DIN
- Izolacja galwaniczna przez wejście optocoupled
- Tryb Hi-speed: Jitter i czas reakcji typowo poniżej 1 ms
- Oddzielne 128-bajtowe FIFO dla wejścia i wyjścia
- 2 x MIDI I/O przez MADI
- Niewidoczna transmisja przez bit użytkownika kanału 56 (do 48 kHz)
- Niewidoczna transmisja poprzez bit użytkownika kanału 28 (do 96 kHz)
- Cyfrowe:
- Zegary: Internal, ADAT, AES, SPDIF, word clock
- Tłumienie jittera: > 50 dB (> 1 Hz)
- Efektywny wpływ jittera zegara na konwersję AD i DA: bliski zeru
- PLL zapewnia zerowy dropout, nawet przy jitterze powyżej 100 ns
- Cyfrowy Bitclock PLL dla bezproblemowej pracy ADAT z różnymi prędkościami.
- Obsługiwane częstotliwości próbkowania: 28 kHz do 200 kHz
Wejścia cyfrowe:- MADI:
- Optyczne poprzez dupleksowe złącze SC FDDI
- Zgodne z 62,5/125 i 50/125
- Współosiowe przez BNC (wejście Word Clock), 75 Ohm
- Stopień wejściowy o wysokiej czułości (< 0,2 Vpp)
- Akceptuje tryb 56-kanałowy i 64-kanałowy, plus 96k ramek
- statyward: do 64 kanałów 24 bit 48 kHz
- S/MUX: do 32 kanałów 24 bit 96 kHz
- S/MUX4: do 16 kanałów 24 bit 192 kHz
- Zakres blokady: 25 kHz - 54 kHz
- Tłumienie jittera: > 50 dB (> 1 Hz)
- AES/EBU:
- 1 x XLR, zbalansowane transformatorowo, izolowane galwanicznie, zgodnie z AES3-1992
- Stopień wejściowy o wysokiej czułości (< 0,3 Vpp)
- Zgodność z SPDIF (IEC 60958)
- Akceptuje format konsumencki i profesjonalny
- Zakres blokady: 27 kHz - 200 kHz
- Tłumienie jittera: > 50 dB (> 1 Hz)
- ADAT Optical:
- 2 x TOSLINK, format zgodny ze specyfikacją Alesis
- statyward: 2 x 8 kanałów 24 bit, do 48 kHz
- Double Speed (S/MUX): 2 x 4 kanały 24 bit 96 kHz
- Quad Szybkość (S/MUX4): 2 x 2 kanały 24 bit 192 kHz
- Bitclock PLL zapewnia doskonałą synchronizację nawet przy pracy z różnymi prędkościami.
- Zakres blokady: 31,5 kHz - 50 kHz
- Tłumienie jittera: > 50 dB (> 1 Hz)
- Optyczny SPDIF (ADAT 2):
- 2 x optyczny, zgodnie z IEC 60958
- Akceptuje format konsumencki i profesjonalny
- Zakres blokady: 27 kHz - 200 kHz
- Tłumienie jittera: > 50 dB (> 1 Hz)
- Word Clock:
- BNC
- Wewnętrzne zakończenie 75 Ohm przełączane
- Automatyczne wykrywanie Double / Quad Speed i wewnętrzna konwersja do Single Speed
- SteadyClock gwarantuje synchronizację o bardzo niskim poziomie jittera nawet przy pracy z różnymi prędkościami
- Brak wpływu przesunięć DC w sieci
- Obwód adaptacji sygnału: odświeżanie sygnału poprzez auto-centrum i histerezę
- Ochrona przed przepięciem
- Zakres poziomów: 1,0 Vpp - 5,6 Vpp
- Zakresblokady: 27 kHz - 200 kHz
- Tłumienie jittera: > 50 dB (> 1 Hz)
Wyjścia cyfrowe:- MADI:
- Optyczne poprzez złącze FDDI duplex SC
- Zgodne z 62,5/125 i 50/125
- Współosiowe przez BNC (wejście Word Clock), 75 Ohm
- Stopień wejściowy o wysokiej czułości (< 0,2 Vpp)
- Akceptuje tryb 56-kanałowy i 64-kanałowy, plus 96k ramek
- statyward: do 64 kanałów 24 bit 48 kHz
- S/MUX: do 32 kanałów 24 bit 96 kHz
- S/MUX4: do 16 kanałów 24 bit 192 kHz
- Zakres blokady: 25 kHz - 54 kHz
- Tłumienie jittera: > 50 dB (> 1 Hz)
- AES/EBU:
- XLR, zbalansowane transformatorowo, izolowane galwanicznie, zgodnie z AES3-1992
- Poziom wyjściowy Profesjonalne 4.5 Vpp, konsumenckie 2.6 Vpp
- Format Profesjonalny zgodnie z AES3-1992 Poprawka 4
- Format konsumencki (SPDIF) zgodnie z IEC 60958
- Tryb Single Wire, częstotliwość próbkowania 28 kHz do 200 kHz
- ADAT:
- 2 x TOSLINK, format zgodny ze specyfikacją Alesis
- statyward: 2 x 8 kanałów 24 bit, do 48 kHz
- Double Speed (S/MUX): 2 x 4 kanały 24 bit 96 kHz
- Quad Szybkość (S/MUX4): 2 x 2 kanały 24 bit 192 kHz
- Optyczny SPDIF (ADAT 2):
- 2 x optyczny, zgodnie z IEC 60958
- Akceptuje format konsumencki i profesjonalny
- Zakres blokady: 27 kHz - 200 kHz
- Tłumienie jittera: > 50 dB (> 1 Hz)
- Word Clock:
- BNC
- Maks. napięcie wyjściowe: 5 Vpp
- Napięcie wyjściowe @ 75 Ohm termination: 4.0 Vpp
- Impedancja wyjściowa: 10 Ohm
- Zakres częstotliwości: 27 kHz - 200 kHz
- Ogólne:
- Zasilanie: Wewnętrzny zasilacz impulsowy, 100 - 240 V AC, 36 Watt
- Pobór mocy w stanie spoczynku: 19 Watów
- Typowe zużycie energii: 22-25 W
- Wymiary wraz z uszami stojaka (WxHxD): 483 x 44 x 210 mm (19" x 1,73" x 8,5")
- Wymiary bez uszu stojaka (WxHxD): 440 x 44 x 210 mm (17,3" x 1,73" x 8,3")
- Głębokość całkowita: 240 mm (9,4")
- Waga: 3 kg ( 6,6 lbs)
- Zakres temperatur: +5° do +50° Celsjusza (41° F do 122°F)
- Wilgotność względna: < 75%, bez kondensacji
- Kod produktu: UFX-III