Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Numer produktu: 121622
Wszystko polega na ciągłej kontroli barwy dźwięku. Loquelic Iteritas został zaprojektowany jako funkcjonalny oscylator zarówno dla projektantów brzmień jak i muzyków. Jego kontrolki są łatwe w użyciu i szybko przekonasz się, że opanujesz każdą z nich po prostu wchodząc tam i manipulując.
Możliwości brzmieniowe są ogromne. Możesz przejść od super prostych spokojnych dźwięków, aż do extreme i nieprzyjemnych dźwięków. Algorytmy, które są używane mają kilka ciekawych nierówności. Na przykład, tryb PM ma paskudną samospełniającą się pół-prędkość próbkowania, która może produkować ciekawe, ale ostre dźwięki.
Loquelic Iteritas oferuje trzy różne algorytmy. Za pomocą jednego przełącznika możesz stworzyć niewiarygodną różnorodność brzmień. W górnej pozycji, aktywny jest algorytm VO. Generuje on złożone struktury overtone, które brzmią bardzo surowo. Regulacja Damp może zwiększyć zawartość harmonicznych.
Druga pozycja to algorytm Summation Synthesis. Tworzy on bardzo czyste i metaliczne dźwięki. Algorytm final jest dwuoscylatorową syntezą z modulacją fazy. Jest to prosty algorytm, a dźwięki z niego uzyskiwane są niezwykle cyfrowe.
Moduł ten posiada tylko kilka kontrolek, a mimo to w połączeniu z nimi można stworzyć całą gamę różnych dźwięków i brzmień. Możesz kontrolować wysokość obu oscylatorów, łącząc je razem, aby tworzyć dziwne i cudowne dźwięki.
Oprócz tego znajdziesz kontrolki, które pozwolą Ci kontrolować modulację fazy pomiędzy dwoma oscylatorami. Morph zmienia kształty fal, od sinusoidy, przez triangle do piły, podczas gdy Fold ustawia the wave fold - świetny do tworzenia metalicznych brzmień FM.