Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Numer produktu: 40751
Gra głośniej. Sterownik klasy średniej jest zazwyczaj cztery do pięciu centymetrów średnicy, co oznacza, że sterownik klasy średniej można "przenieść dużo więcej powietrza" przez połowie częstotliwości niż głośnik wysokotonowy 1" zdrobnienie. Dla tego samego wejścia moc 5 calowym średniotonowy głośnik dosłownie zabiera "większy zgryz" z powietrza, co przekłada się na więcej dźwięku dla samej mocy wejściowej.
Obsługuje wielkie ilości energii i jest wyjątkowo niezawodne. Midrange dedykowany sterownik oznacza, że głośnika wysokotonowego, który jest najbardziej wrażliwych elementów głośnik-nie nie muszą walczyć o stara się dotrzeć aż do klasy średniej częstotliwości, jako głośniki wysokotonowe muszą to zrobić w dwukierunkowe systemów. Dane techniczne Częstotliwość zwrotnicy opowiedzieć historię: właściwie zaprojektowane głośnik trójdrożny, głośnik wysokotonowy nie musi "Wejdź do gry" aż około 4000 Hz dobrze do regionu tonów wysokich, który nie jest obszar częstotliwości, który wymaga prądu ciężki dysk sygnały, które można wypalić delikatny głośnika wysokotonowego. Natomiast głośnik wysokotonowy w dwudrożnych głośników przechodzi o całą oktawę niższe wokół 2000 Hz, który stawia go w znacznie większe niebezpieczeństwo termiczne i mechaniczne. Dolnej głośnik wysokotonowy przecina ponad, tym bardziej prawdopodobne jest to, że będzie cierpieć, głośnik wysokotonowy awarii od wypalenia lub nieodwracalne głosu cewki przemieszczenia od nadmiernego wycieczka.
Dźwięk zasięgu (czasami nazywane "rozproszenie" lub "promieniowania") jest bardzo szeroki i spójne. Jest to niezwykle ważne w studio monitor-musisz mieć szeroki, nawet, spójne pokrycie dźwięku, więc można usłyszeć swoje mixy z czystość i szczegółowość, nawet jeśli stoisz trochę do boku ("off osi") głośnik. M3-6 używa jego sterowniki tylko w zakresie częstotliwości, jeżeli posiada bardzo szeroki kąt rozproszenia. Najlepszy ze wszystkich, oszczędzające miejsce M3-6 Studio Reference Monitor zapewnia jej naprawdę spektakularne dźwięk trójdrożny z tej samej wielkości szafy kompaktowe jako standard dwukierunkowe monitora.
W wyrafinowany design M3 6 klasy średniej i tweeter są montowane w line ze sobą (głośnik wysokotonowy jest zamontowany na wierzchołku średniotonowe) o dokładnie ten sam punkt w przestrzeni. Robi tak oznacza dźwięk z dwóch kierowców doskonale integruje się, bez "czas/przyjazdu zniekształceń" jednostek napędowych konwencjonalnie rozmieszczone. Zamiast tego, z M-Audio M3-6, wszystkie ważne średnich i wysokich tonów informacje osiągnie swoje uszy w dokładnie tym samym czasie, dostarczanie ten ostateczny w szczegółów i czystość obrazu.
Nie głośników z montowanych standardowo sterowniki może być równa M3-6 niezwykle naturalny, trójwymiarowe pole dźwiękowe. Twoje miksy brzmią prawdziwe, i bardzo pewny siebie, precyzyjnego dopasowania można wprowadzać nagrań.
Kevlar® jest idealnym kierowcy materiał membrany: niezwykle silne, sztywny i światło (służy wojskowej body armor). M-Audio go używać zarówno w M3-6 6" głośnik niskotonowy, jak i w 5" klasy średniej, dając tych jednostek, niezwykle szybko przemijający atak, doskonałą czułość i doskonała odporność na stożek zginanie i dźwięczny rozpadu o wysokie poziomy mocy. Głośny, silny i szybko idealny monitor cechy.
1" tkane jedwabna kopułka wysokotonowa używa Ferro płyn głos cewki chłodzenia dla dodanej niezawodność w studio poziomy mocy i ten głośnik wysokotonowy nadaje praktycznie nie surowości lub"słuchanie zmęczenie,"jak to często bywa z metalu głośniki wysokotonowe. Jest to niezwykle ważne, aby inżynier dźwięku, który spędza godziny w studiu, słuchając jego mixy, opierając się na jego unfatigued słuchu wprowadzenie subtelnych zmian.
Dodatkowo głośnik wysokotonowy jest zamontowany w zintegrowanym falowodem, który właśnie koncentruje się i kieruje tonów wysokich energii w polu słuchania, zapewniając stały i stabilny obraz sonic i minimalizując losowe akustyczne "scatter", który miał odstrunynąć od oceny prawidłowo odtwarzanie nagrania.
Wreszcie M-Audio zapłacili szczególną uwagę do gabinetu jak również. Atrakcyjne przegrodę prawdziwe drewno fornirowane jest zfazowane na górne krawędzie do pomocy w dyspersji i zmniejszenia dyfrakcji głośno destrukcyjne krawędzi. Ive również zoptymalizowane usztywnienia wewnętrznego gabinetu na zapewnienie, że kierowcy mają stałe, bez drgań platformy, z którego można uruchomić ich dźwięk i używane obliczeń komputera określić charakterystykę portu dla najlepszych możliwych basów.
Trzy indywidualne wewnętrzne wzmacniacze zapewniają moc do każdego z elementów trzy głośnika. Te wzmacniacze są specjalnie dostosowane do kierowcy, którym są one dopasowane, dla sprawnego funkcjonowania i synergia systemu, który jest praktycznie niemożliwe do równego, za pomocą zewnętrznych wzmacniaczy i głośników pasywnych. W sumie 160 Watt i wzmocnienie Klasa AB upoważnia M3-6 z wystarczającą pamięciowych dla nawet najgłośniejsze mixy. Punkty odcięcia starannie wybrane podzielić spektrum częstotliwości bardzo precyzyjne zespoły tak, że każdy indywidualny sterownik obsługuje tylko zakres częstotliwości dokładnie, gdzie jest najbardziej dokładne.
Korektor trzypasmowy potężny (LF, MF, HF) daje możliwość kształtowania dźwięku, aby dopasować swoje środowisko akustyczne. Przełączalny filtr górnoprzepustowy jest idealny dla krawiectwo M3-6 tonów do użytku z subwooferem, jak M-Audio's BX Subwoofer. Otworkowej zamontowane niebieskie diody LED zapewniają łatwy wobec używać pomocy wizualnych dla umieszczenia głośników idealne.
W wyniku tych innowacji i przemyślany projekt dotyka jest głośnikiem monitor wybitne studio mogą wykonywać na znacznie wyższym poziomie niż typowy monitor nawet w najbardziej krytycznych środowiska akustycznego.