Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Ten produkt jest obecnie niedostępny do wysyłki do Twojego kraju
Kluczowe cechy
Numer produktu: 339860
Kanał Studio wyposażony jest w przedwzmacniacz lampowy klasy A zbudowany wokół wysokowydajnej lampy próżniowej 12AX7, zasilanej wyższym napięciem niż podobne jednostki. Zapewnia to większy zapas mocy i pełniejsze, bardziej złożone harmonicznie brzmienie. Pokrętło Tube Drive reguluje ilość sygnału przepływającego przez lampę, podczas gdy pokrętło Gain zarządza ogólnym poziomem wejściowym. Łącząc te dwa pokrętła, łatwo jest przejść od czystego i klarownego do ciepłego i nasyconego, w zależności od instrumentu lub źródła mikrofonu. Taka konfiguracja jest szczególnie skuteczna w przypadku dodawania głębi do wokali, wzmacniania basów lub nadawania gitarom dodatkowej prezencji.
Wejście instrumentalne na panelu przednim omija przedwzmacniacz mikrofonowy i jest dostosowane do sygnałów pasywnych, takich jak gitary elektryczne lub basy. W przypadku mikrofonów i sprzętu liniowego dostępne są tylne wejścia XLR i TRS, dzięki czemu kanał Studio Channel można w dużym stopniu dostosować do konfiguracji studia.
Aby zarządzać szczytami sygnału i równoważyć dynamikę, Studio Channel zawiera responsywny kompresor oparty na VCA. Oferuje on szczegółową kontrolę za pomocą pokręteł progu, współczynnika, ataku, zwolnienia i wzmocnienia. Pozwalają one zastosować wszystko, od subtelnej kontroli do silnego ograniczania, w zależności od ustawień. Przycisk Soft przełącza między krzywymi kompresji soft-knee i hard-knee, podczas gdy przycisk Auto zastępuje ręczne ustawienia ataku i zwolnienia, aby podążać za wstępnie ustawioną krzywą odpowiedzi. Jest to szczególnie przydatne w przypadku szybkiej pracy lub konieczności uzyskania spójnych wyników dla różnych materiałów.
Kompresor jest skuteczny w przypadku wokali, perkusji, basu, klawiszy i wielu innych instrumentów. Pomaga spójnie umieścić dźwięki w miksie bez konieczności ręcznego ride faderów. Redukcję wzmocnienia można obserwować w czasie rzeczywistym za pomocą miernika VU, który można również przełączyć na monitorowanie poziomu wyjściowego.
3-pasmowy korektor parametryczny został zaprojektowany z myślą o muzykalnej i precyzyjnej kontroli brzmienia. Każde pasmo ma w pełni zmienną częstotliwość i wzmocnienie. Niskie i wysokie pasma zawierają również przełączniki szczytowe / półkowe, dzięki czemu mogą działać jako tradycyjne filtry szczytowe lub jako filtry półkowe do wzmacniania lub wycinania szerszych zakresów. Pasmo środkowe zawiera zmienną regulację Q, dzięki czemu idealnie nadaje się do korygowania wąskich obszarów problemowych lub wzmacniania określonych tonów.
Ta sekcja zapewnia narzędzia do uporządkowania nagrań, usunięcia mulistości, zwiększenia klarowności lub dodania bitów - w zależności od materiału. Przełącznik EQ>Compressor pozwala zdecydować o kolejności przetwarzania, umieszczając korektor przed lub po kompresorze w ścieżce sygnału.
Kanał Studio Channel jest wyposażony w funkcje, które zaspokoją szereg potrzeb związanych z nagrywaniem. Zasilanie fantomowe obsługuje mikrofony pojemnościowe. Przełącznik -20dB pad zapobiega przeciążeniom podczas korzystania z gorących sygnałów lub mikrofonów o dużej mocy. Przełącznik odwracania fazy pomaga zwalczać problemy z fazą podczas korzystania z wielu mikrofonów. Filtr górnoprzepustowy 80 Hz może być użyty do usunięcia dudnienia niskich tonów lub uwydatnienia nagrań wokalnych. Te elementy sterujące ułatwiają uzyskanie czystego, użytecznego sygnału do interfejsu lub miksera. Łączność jest prosta, z wyjściami XLR i TRS do kierowania do innego sprzętu studyjnego. Analogowy miernik VU zapewnia wyraźne wizualne informacje zwrotne, a solidna metalowa obudowa sprawia, że urządzenie jest niezawodne w długotrwałym użytkowaniu w dowolnej konfiguracji.
1 kanał z lampowym przedwzmacniaczem mikrofonowo-instrumentalnym klasy A 12AX7
W pełni zmienny kompresor VCA
3-pasmowy korektor parametryczny
Kontrola poziomu głównego
Wejście/wyjście
Fizyczne