Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Ten produkt jest obecnie niedostępny do wysyłki do Twojego kraju
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Numer produktu: 296098
Reflexion Filter Pro pomaga w uzyskaniu "suchego" nagrania wokalu lub instrumentu i jest przydatny w studiach bez odpowiedniej obróbki akustycznej lub podczas nagrywania w pomieszczeniach kontrolnych, gdzie wykonawca musi obsługiwać urządzenie nagrywające lub w studiach prób.
Reflexion Filter Pro składa się z sześciu głównych warstw. Mocna warstwa dziurkowanego aluminium rozprasza fale dźwiękowe, przepuszczając je do warstwy wełny absorpcyjnej. Warstwa folii aluminiowej pomaga następnie rozproszyć energię i rozbić fale o niższej częstotliwości, zanim trafią one do przestrzeni powietrz nej utrzymywanej przez pręty przechodzące przez różne warstwy. Szczelina powietrzna działa jak bariera akustyczna, zanim fale dźwiękowe przejdą do kolejnej warstwy wełny i zewnętrznej perforowanej ściany aluminiowej.
Cztery uformowane kawałki najnowocześniejszego specjalistycznego materiału dźwiękochłonnego są przymocowane za pomocą przedłużonych prętów oddzielających, co dodatkowo pochłania i rozprasza fale dźwiękowe. Płaskie panele również losowo odbijają wszelkie odbicia od powierzchni filtra, zamiast koncentrować je na mikrofonie, jak w przypadku filtra półokrągłego.
Zespół statywu dla Reflexion Filter Pro posiada zacisk do zamocowania na statywie mikrofonowym oraz poziomy pręt do montażu filtra Reflexion Filter i dowolnego statywardowego uchwytu amortyzującego. Mikrofon i uchwyt amortyzujący można przesuwać w pionie i poziomie w celu optymalnego ustawienia, a filtr można przesuwać w pionie.
Różne warstwy filtra sE Reflexion Filter Pro zarówno pochłaniają, jak i rozpraszają fale dźwiękowe, dzięki czemu przez każdą warstwę przechodzi coraz mniej oryginalnego źródła acoustic energy. Zmniejsza to ilość energii uderzającej w nieprzetworzone ściany i powierzchnie, dzięki czemu oryginalne źródło dźwięku jest odbijane z powrotem jako niepożądana atmosfera pomieszczenia do mikrofonu. Kształt i rozmiar filtra Reflexion Filter Pro zostały starannie zaprojektowane, aby zmaksymalizować absorpcję przy jednoczesnym utrzymaniu zabarwienia na poziomie zaledwie 1 dB, pozostawiając charakterystykę kierunkową mikrofonu bez zmian.
To właśnie opatentowana wielowarstwowa konstrukcja filtra Reflexion Filter jest tak skuteczna, wykazując niezwykle niski poziom zabarwienia podczas używania mikrofonu z filtrem Reflexion Filter podczas nagrywania (20 Hz do 20 kHz) w niezależnych testach.
"Niedawno użyłem sE Reflexion Filter podczas nagrywania wokalu w domu artysty i było to idealne rozwiązanie. To tak, jakbyś nie potrzebował już studia. Jeśli kiedykolwiek nagrywam w mniej niż idealnej akustyce, mogę po prostu wrzucić RF i wszystkie problemy znikną - mam czysty i wyraźny dźwięk, jakbym nagrywał gdzieś znacznie droższym." Don Morley, inżynier dźwięku
"Wypróbowaliśmy filtry sE Instrument Reflexion Filters na próbach i okazało się, że działają, więc kupiliśmy cztery. Kiedy zagraliśmy pierwsze występy, kilka małych koncertów rozgrzewkowych w małych klubach, filtry sprawdziły się znakomicie. Wyciek został znacznie zredukowany, a dźwięk stał się bardziej skupiony. Przekroczyły moje oczekiwania". Jon Burton, inżynier dźwięku
"Filtry refleksyjne sE okazały się nieocenione w rozwiązywaniu problemów z rozlewaniem się dźwięku między mikrofonami. Mam zarówno IRF, jak i RF PRO na mikrofonach perkusyjnych, gitarowych i fortepianowych, które znacznie zmniejszają wycieki między różnymi źródłami." Rik Simpson, producent - Coldplay, Jay-Z, Kasabian, Athlete, Lamb.
"Reflexion Filter to świetny pomysł, tak prosty, ale tak przydatny. Używam go na wokalach, gitarach akustycznych, gitarach elektrycznych, perkusji, hi-hat overdubach. Używam RF PRO cały czas na wokalach i gitarach akustycznych. Naprawdę pomaga kontrolować to, co odbiera mikrofon, szczególnie w studiach projektowych - ratuje życie!" Rob Harris, artysta/autor tekstów - Jamiroquai.
"Używałem RF PRO do KAŻDEJ sesji wokalnej, jaką kiedykolwiek zrobiłem, odkąd po raz pierwszy dostałem go w swoje ręce. Natychmiast stał się podstawą w naszym studio". Troy Antunes, producent - The Backstreet Boys, Justin Timberlake, NSYNC, Britney Spears, Gloria Estefan.
"Używam filtra sE Relexion Filter w mojej kabinie wokalnej. Ogólnie rzecz biorąc, aby widzieć wokalistę, musisz stać niedaleko szklanego okna i, oczywiście, odbijasz sybilancję z okna do mikrofonu, co może powodować naprawdę rozmyte s i t. Filtr refleksyjny jest nieoceniony w sytuacjach, w których może łagodzić trudną akustykę... można w pełni wykorzystać nagrywanie gitary akustycznej i wokalu, gdy pomieszczenie jest zbyt "live". Używałem również RF do kontrolowania hi-hat wycieku na mikrofon snare. Taki prosty zestaw, ale bardzo przydatny." Chris Porter, producent - George Michael, Take That, Chris De Burgh, Gary Barlow.
"Filtr sE Reflexion Filter to studyjny must-have - utrzymuje wokal pod kontrolą, bez wpływu na pasmo przenoszenia mikrofonu, w prawie każdym środowisku nagraniowym... to magia!" Andy Bradfield, producent - The XX (Great Gatsby), Above & Beyond, Craig Armstrong, Rufus Wainwright