Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Slate VBC Dynamics Processing to kolekcja trzech najbardziej legendarnych kompresorów mix buss, dostępnych jako pojedyncze wtyczki i razem w wirtualnym stojaku. Każdy z trzech kompresorów w Slate VBC ma charakterystyczne brzmienie i charakter, co oznacza, że bez względu na źródło dźwięku, gatunek i styl miksu, z którym pracujesz, znajdzie się coś, co pomoże skleić twój miks, dodając punch, szczegóły i tłustość
.Dzięki technologii i mocy przetwarzania dostępnej w nowoczesnej technologii, Slate VBC dokładnie emuluje każdy niuans, zniekształcenia i dynamiczne artefakty, które są obecne w sprzęcie analogowym. Te nieliniowości są dokładnie tym, co daje analogowym sprzętom ich signature zszywki dźwięku, pełne bogatego charakteru, wibracji i koloru, którego brakuje w tak wielu wtyczkach modelujących
.Prawdopodobnie jeden z najważniejszych aspektów łańcucha produkcyjnego profesjonalnego miksera, kompresor mix buss jest tym, przez co cały miks jest przepuszczany, a z VBC możesz zagwarantować, że odblokujesz ogromny poziom punch, szczegółowość, klarowność i spójność, która zapewni, że twój miks nie zacznie się mętnieć lub spadać apart pod ciężką kompresją mix b
uss.Dzięki skrupulatnemu modelowaniu, brzmienie signature jest odciskane na twoich ścieżkach bez zastosowania jakiejkolwiek redukcji wzmocnienia, oznacza to, że nawet jeśli używasz FG-GREY, możesz załadować uchwyt stojakowy i przepuścić dźwięk przez FG-RED lub FG-MU, aby uzyskać bogate i szczegółowe brzmienie
.Numer produktu: 188990
Czerpiąc inspirację ze znanego na całym świecie kompresora o czerwonej twarzy, FG-RED zapewnia ogromny poziom punch do twoich utworów, zachowując wszystkie szczegóły i artykulację, jak również narzucając ulepszoną separację stereo między instrumentami, dając twój miks czysty i wypolerowany dźwięk. Unikalny kompresor, którego atak i automatyczne zwolnienie pracują w parze, tworząc bardzo muzykalną odpowiedź, która porusza się wraz z przepływem twoich utworów, jak nic innego. Prawdziwy odcisk charakteru leży w sekcji wyjściowej FG-RED, gdzie nawet niewielki wzrost wzmocnienia wyjściowego dodaje tłustości, agresji i punch do Twojego sygnału, co czyni go idealnym wyborem dla gatunków rocka, metalu czy punka, aby reagować ze stylem i agresją występów. Po części dzięki series nieliniowości, charakter wykazywany przez FG-RED sprawia, że jest on statywardem w branży, który wielu topowych producentów używa nie tylko do kompresji, ale do osiągnięcia signature brzmienia wypchniętej sekcji wyjściowej. Mając to na uwadze, FG-RED rozszerza to, co jest możliwe z oryginalnym elementy konstrukcyjne poprzez dodanie gałki DRIVE, symulującej efekt, jaki uzyskuje się poprzez wysterowanie sekcji wyjściowej na jej własnym, dedykowanym parametrze, pozwalającym na wybór, czy chcemy używać wzmocnienia wyjściowego, czy nie.
FG-GREY, natychmiast rozpoznawalny klasyk, wykorzystuje brzmienie i barwę klasycznego brytyjskiego kompresora konsolety 4000 series, oddając jego dokładną charakterystykę z niezrównaną dokładnością. FG-GREY, powszechnie uważany za jeden z najbardziej imponujących i funkcjonalnych kompresorów typu buss, zapewnia ten sam efekt "klejenia", który oryginalna jednostka elementy konstrukcyjne wykorzystuje do zacieśniania miksu, tworząc doskonale spójny pejzaż dźwiękowy. W trybie automatycznego wyzwalania, można zauważyć przezroczystą ilość kompresji lub po ustawieniu na szybkie tryby ręczne, można zwiększyć ją do ekstremalnie agresywnego brzmienia.
FG-GREY nadaje brzmieniu charakterystykę tonalną, gdy sygnał jest przepuszczany przez wtyczkę bez redukcji gainu. FG-GREY to idealny kompresor do miksu, który doda klimatu, koloru i brzmienia Twoim projektom i miksom. Niewielka modyfikacja została wprowadzona do układu poprzez dodanie do łańcucha sygnałowego charakterystyki tonalnej wyjściowego transformatora dyskretnego w stylu brytyjskim. Pomaga to zachować zwartość i punch w zakresie średnich i niskich tonów, gdzie oryginalne jednostki elementy konstrukcyjne zaczynają drastycznie tłumić przy mocniejszych ustawieniach kompresji. FG-GREY działa nie tylko jako kompletny kompresor na szynie miksu, ale spróbuj użyć go na pojedynczych bębnach i odkryj ogromną ilość punch i uderzenia, idealnego do contemporary popowych i rockowych miksów.
FG-MU, zainspirowany szczytowymi osiągnięciami kompresorów miksujących, dokładnie odtwarza magię, która dzieje się, gdy przepuszczasz swój miks przez najwyższej klasy kompresor lampowy. FG-MU posiada bardzo gładki charakter, który może zagęścić średnicę, wzmocnić low-end i otworzyć górę pasma, aby wydobyć artykulację i szczegóły z Twojego miksu bez wprowadzania szorstkości. Co więcej, high-end staje się bardziej skupiony, a górno-średniotonowy overton, który tak często może brzmieć ostro i przeszywająco, zostaje również bardziej oswojony. Tak jak w przypadku odpowiedników elementy konstrukcyjne, na których jest wzorowany, po prostu przepuszczając sygnał audio przez FG-MU bez jakiejkolwiek redukcji wzmocnienia, nadamy mu brzmienie, które wydobędzie z niego cały analogowy charakter i nastrój, dzięki wirtualnie modelowanemu układowi lampowemu.
Nie ma po prostu żadnych 'najlepszych' ustawień czy nawet sposobów na wykorzystanie FG-MU, jest on tak wszechstronny. W niemal każdym możliwym ustawieniu, dostarczy on autentycznego, bogatego i charakternego brzmienia kompresji, które doskonale sklei twój miks, tworząc głębię, punch i spójność. Wypróbuj go na wielu różnych gatunkach muzycznych, a przekonasz się, dlaczego odpowiedniki elementy konstrukcyjne są zarezerwowane tylko dla najlepszych w branży i największych studiów na całym świecie.
Podczas gdy inni producenci wtyczek twierdzą, że ich produkty są dokładnymi analogowymi emulacjami, Slate VBC jest naprawdę nie do odróżnienia od odpowiedników elementy konstrukcyjne. Inne wtyczki po prostu nie są w stanie reagować i brzmieć jak analogowy element elementy konstrukcyjne, gdy są używane przez największe nazwiska w branży i te opinie zostały wzięte pod uwagę podczas opracowywania VBC Dynamics Processing stojak. Zgodnie z naturą analogowych komponentów, kompresory elementy konstrukcyjne podczas analizy wykazały złożone, nieliniowe artefakty w ścieżce sygnału, które nadają im charakterystyczne brzmienie. Nie tylko w oparciu o taktowanie i topologię, sprzęt outboard wprowadza modulacje, dynamiczne zniekształcenia harmoniczne, dynamiczne zniekształcenia fazowe, nasycenie, przesłuchy i wiele innych.
W typowy dla Slate'a sposób, nie pozostawiono żadnego kamienia na kamieniu podczas badania tych nieliniowości w obwodzie elementy konstrukcyjne i dlatego zostały one zaimplementowane w VBC, aby zapewnić najdokładniejsze możliwe odtworzenia. Doświadczysz głębi, klimatu i charakteru, które elementy konstrukcyjne wnosi do Twoich miksów, a wielu wiodących inżynierów w branży zastąpiło swoje kompresory outboard na rzecz VBC.