Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Drawmer 1973 3 Band Stereo FET Compressor jest nowym, przystępnym cenowo i dynamicznym urządzeniem zaprojektowanym z kulminacją 30 lat rozwoju i doświadczenia. Drawmer 1973 3 Band Stereo FET Compressor łączy w sobie funkcjonalność i kontrolę światowej klasy Drawmer S3 ze znajomością i jakością znakomitych lat 1960 i 1968, zapewniając trzy pasma przezroczystej, intuicyjnej kompresji w cenie konwencjonalnej pojedynczej sprężarki full band.
Numer produktu: 72642
Rozszerzając swoją renomowaną gamę procesorów dynamicznych, Drawmer przedstawia przystępny cenowo trzypasmowy kompresor stereo, który z pewnością docenią inżynierowie dźwięku na całym świecie. Kompresor Drawmer 1973 3 Band Stereo FET składa się z zestawu filtrów zwrotnicy, które dzielą sygnał audio na trzy pasma częstotliwości, każdy podzielony sygnał przechodzi następnie przez własny kompresor i jest niezależnie regulowany, po czym sygnały są ponownie łączone, a końcowy miks Wet/Dry i poziomy mogą być regulowane. Zaletą jest to, że kompresja jednego pasma nie ma wpływu na pozostałe. Będąc kompresorem trójpasmowym, Drawmer 1973 znacznie przewyższa kompresory jednopasmowe, których możliwości bledną w porównaniu. Może na przykład z łatwością zapobiegać dudnieniu instrumentów takich jak gitary akustyczne, wiolonczele lub kontrabasy w dolnym rejestrze, zachowując jednocześnie jakość wysokich częstotliwości.
Każde pasmo ma swoją odpowiedzialność i pełni odrębną funkcję, łącząc się w celu stworzenia kulminacji optymalnego dźwięku. Na przykład podczas nagrywania wokalu każde pasmo wykonuje swoje własne zadanie, aby zoptymalizować brzmienie głosu danej osoby. Dodanie cięższej kompresji w paśmie basów może dodać grubości i bogactwa głosu, w średnim paśmie szorstkość jest kontrolowana, podczas gdy kompresja w wysokim paśmie może nadać skwierczenie i definicję inaczej mdłemu głosowi. Ponadto, można łatwo okiełznać sybilancję.