Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Golden Age Premier PRE-573 PREMIER to jednokanałowy, w pełni analogowy przedwzmacniacz liniowy i instrumentalny, zaprojektowany w celu dodania charakteru i duszy nagraniom. Dzięki zastosowaniu wyłącznie elementów dyskretnych, takich jak kondensatory tantalowe i polistyrenowe oraz produkowane w Wielkiej Brytanii transformatory wejściowe i wyjściowe Carnhill, PRE-573 oferuje brzmienie vintage i niezrównaną wierność dźwięku.
Elastyczne możliwości podłączania i przełączania pozwalają na łatwe nagrywanie kilku instrumentów i źródeł dźwięku. Dzięki przełączanej impedancji wejściowej mikrofonów, bezpośrednim wejściom Hi-Z i Mid-Z oraz wbudowanemu zasilaniu phantom, można nagrywać zarówno instrumenty elektroniczne, jak i studyjnej jakości mikrofony pojemnościowe.
Dzięki szerokiej charakterystyce częstotliwościowej, która doskonale sprawdza się w przypadku praktycznie każdego źródła dźwięku, oraz dużym poziomom wzmocnienia bez zniekształceń, Golden Age Premier PRE-573 PREMIER jest niezbędnym wyposażeniem dla zaangażowanych inżynierów studyjnych i producentów.
Numer produktu: 218461
Złota Era Premier PRE-573 PREMIER opiera się na przedwzmacniaczach mikrofonowych vintage, wykorzystując układy w stylu klasycznych przedwzmacniaczy mikrofonowych. PRE-573 PREMIER bazuje na poprzednich wersjach, wprowadzając nowe kondensatory tantalowe w ścieżce sygnałowej, a także unikalne elementy sterujące do kształtowania i rzeźbienia brzmienia. Jedną z najbardziej widocznych zmian w konstrukcji jest zmodyfikowany i usprawniony przełącznik wzmocnienia, wyposażony w osobny przełącznik do wyboru trybu pracy mikrofon/linia. Wszystkie ustawienia wzmocnienia mogą być teraz używane również w trybie LINE, co zapewnia dodatkową elastyczność.
Całkowicie dyskretne obwody przypominają starsze przedwzmacniacze, oddając istotę brzmienia vintage. Nie zastosowano żadnych układów scalonych, a jedynie wysokiej klasy elementy dyskretne, takie jak rezystory, kondensatory i tranzystory. Zapewnia to optymalną wierność dźwięku i wydajność, dając w efekcie klasyczne ciepło i ziarnistość kojarzone z analogowymi przedwzmacniaczami vintage.
Idealny do podłączenia instrumentów bezpośrednich, takich jak gitara elektryczna lub elektryczny bas, PRE-573 oferuje wygodny sposób nagrywania wysokiej jakości sygnałów bezpośrednich. Dzięki dwóm wybieranym trybom pracy, Passive Mid-Z i Active Hi-Z, można podłączyć myriad różnych instrumentów i uzyskać szeroki zakres unikalnych tonów w sygnale. Tryb aktywny wykorzystuje bufor FET i ma impedancję wejściową około 1,5 M Ohm, zanim sygnał zostanie przepuszczony przez transformator wejściowy do wejściowych stopni wzmocnienia. Tryb pasywny podaje sygnał wejściowy TRS bezpośrednio na stopnie wzmocnienia, co daje impedancję około 100 K omów.
Sygnał podawany przez wejście aktywne będzie miał bardziej kolorową barwę, oferując więcej charakteru i ciepła dzięki układowi buforowania FET. Użycie wejścia pasywnego jest idealnym sposobem na uzyskanie czystego nagrania, gdzie dokładny ton, jaki wydobywa się z instrumentu, zostanie przesłany przez przedwzmacniacz Pre-573. Niektóre instrumenty mogą wymagać bardziej czystego brzmienia, pozbawionego jakichkolwiek podkolorowań, dlatego zachęcamy do eksperymentowania w celu znalezienia najlepszego rozwiązania dla danego nagrania.
W studiu ważne jest, aby zapewnić sobie wszystkie narzędzia potrzebne do uzyskania najlepszego brzmienia podczas sesji. Na szczęście Pre-573 PREMIER zdaje sobie z tego sprawę. Dzięki wyposażeniu w odwracanie polaryzacji fazowej, korektor AIR, filtry górnoprzepustowe i przełączniki impedancji wejściowej w kompaktowym formacie 500 series możesz stawić czoła każdemu wyzwaniu, jakie pojawi się w Twoim studiu.
Filtr górnoprzepustowy, wybierany za pomocą przełącznika, rolls wyłącza się przy 6 dB/oktawę w dwóch pozycjach, 45 Hz w HP1 i 180 w HP2. Dzięki temu idealnie nadaje się do nagrywania różnych instrumentów lub wokali, pomagając usunąć niesforny low-end, który może pochłaniać pasmo przenoszenia i, co najważniejsze, headroom podczas nagrywania szczegółowych kompozycji.
Przełącznik impedancji wejściowej można ustawić w zakresie od 300 do 1200 omów, co daje możliwość przetestowania wybranego mikrofonu i sprawdzenia, jak różni się brzmienie. Zmniejszenie impedancji mikrofonu zmieni nieco charakterystykę częstotliwościową i barwę dźwięku, oferując szeroki zakres opcji kształtowania dźwięku.
Umieszczony z przodu przełącznik final zawiera dwa potężne narzędzia studyjne, przełącznik odwracania polaryzacji fazowej i podbicia korektora AIR. Gdy PRE-573 jest ustawiony w pozycji dolnej, odwraca fazę sygnału, co jest idealne do przechwytywania dwóch źródeł z jednoczesnymi mikrofonami, takich jak snare druty perkusyjne i górne, aby zsumować dwa mikrofony w fazie ze sobą. Gdy PRE-573 PREMIER jest ustawiony w pozycji górnej, powoduje podbicie górnych tonów wysokich od 30 kHz o 6 dB. Idealne do rozjaśniania nudnych źródeł dźwięku lub do artykulacji nagrań wokalnych, to podbicie AIR będzie słyszalne do 5kHz dla dodania wyrazistości i klarowności w górnym zakresie średnich tonów.