Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Numer produktu: 58851
RNDI dostarcza potężne i żywe direct sound, zdolne do odtworzenia pełnej głębi harmonicznej basów, gitar, instrumentów akustycznych i profesjonalnych źródeł sygnału liniowego. Ten bezpośredni interfejs przekazuje niezmniejszony ton i witalność instrumentu źródłowego, równoważąc i izolując oryginalny sygnał. Ten samodzielny ID, który jest w 100% godny nazwy Rupert Neve, oferuje przenośne, potężne i większe niż podobny ton dla sygnałów instrumentu i sygnałów wzmacniacza.
Ciesz się bogatymi, głębokimi i pełnymi basami oraz wyjątkowo wyraźnymi wysokimi tonami bez szorstkości, ponieważ RNDI zapewnia ten "dodatkowy wymiar" dźwięku. Transformatory zapewniają doskonałą, pasywną izolację, dodając jednocześnie bardzo muzyczną harmonikę i wymiary dźwięku. Unikalna reakcja jest wynikiem starannie zaaranżowanego połączenia nowych niestatywardowych transformatorów Rupert-Neve oraz klasycznych, dyskretnych wzmacniaczy FET.
W trybie instrumentalnym, RNDI's high input headroom +21.5dBU jest w stanie obsługiwać nie tylko instrumenty, ale także profesjonalne, liniowe źródła sygnału, takie jak interfejsy, odtwarzacze CD i automaty perkusyjne pad, bez użycia interfejsu i pożądanego przedwzmacniacza. W tym celu wystarczy podłączyć wyjście kanału interfejsu do wejścia RNDI i podłączyć wyjście RNDI do przedwzmacniacza i załączyć 48V. Poprzez "Re-przedwzmacniaczing" można zastosować ton innego przedwzmacniacza do źródła i dokładniej zautomatyzować lub kontrolować poziom napędu na przedwzmacniaczu.
W trybie głośnikowym, RNDI może obsłużyć krzyczącą moc wyjściową 1000-watowego wzmacniacza mocy (92 Vrms lub 266Vp-p), aby uchwycić pełne brzmienie instrumentu, przedwzmacniacza, korektora, wkładek i stopni wyjściowych wzmacniacza, zanim dotrze on do głośników. Technika ta pozwala inżynierowi na uniknięcie wszelkich spadów w liveśrodowisku i wszelkich niepożądanych dźwięków dodawanych przez obudowę głośnika lub mikrofon. W połączeniu z nowoczesnymi wtyczkami do emulacji głośników, technika ta pozwala inżynierowi wykorzystać elastyczność modelowania cyfrowego oraz doskonałą nieliniową odpowiedź rzeczywistego wzmacniacza analogowego.