Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Ten produkt jest obecnie niedostępny do wysyłki do Twojego kraju
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Numer produktu: 314687
W latach 60-tych przemysł live dźwiękowy zmieniał się. Imprezy muzyczne rozrastały się na ogromną skalę, a mikrofony przechodziły przez ich tory jak nigdy dotąd.
Shure 565SD był jednym z niewielu mikrofonów, które mogły sprostać wymaganiom live muzyki revolution. Dzięki swojemu wyjątkowemu brzmieniu i niesamowitej jakości budowy, pomogło to określić statyward nowoczesnych mikrofonów. I został wysoko oceniony w społeczności live dźwiękowej. Był to nawet mikrofon z wyboru na Festiwalu Woodstock 1969. W ten historic weekend wszyscy - od Jimiego Hendrixa do The Who- śpiewali w 565SD. Przed monumentalnym 400.000 fanów muzyki.
Na przestrzeni lat 565SD nadal znajdowało się w centrum uwagi w jednym z najbardziej charakterystycznych momentów w historii muzyki. Freddie Mercury nalegał na używanie go przez całą swoją znakomitą karierę. Wliczając w to jego doniosłe pojawienie się na Live Aid. I do dziś, 565SD jest wyborem dla artystów, którzy potrzebują przykładu. To na pewno klasyka.
Pewnie znasz SM58 Shure. Tak naprawdę, trudno byłoby znaleźć piosenkarza, który z niej nie skorzystał. Cóż, 565SD jest mikrofonem, który go zainspirował.
Shure zdecydował się wziąć to, co uczyniło 565SD wyjątkowym - czyste, pewne odtwarzanie dźwięku. Jego niezrównana odporność na uszkodzenia - a oni wyobrazili go sobie na nowo dla szerszej publiczności. Stworzyli oni mikrofon wokalny SM58, który od tego czasu dominuje na całym świecie.
W porównaniu do SM58, 565SD charakteryzuje się nieco cieplejszym, bogatym harmonicznie dźwiękiem. A mały średniotonowy dip dodaje dodatkowej przejrzystości i "otwartości". Choć jest to subtelna różnica, to z pewnością wystarczy, by być godnym uwagi.
Model 565SD posiada również kilka dodatkowych funkcji. Posiada on przełączaną impedancję, pozwalającą na wybór pomiędzy trybami niskiej i wysokiej impedancji. Oznacza to, że 565SD można z łatwością dopasować do ogromnej różnorodności sprzętu. Pozwala również na przechwytywanie wielu różnych źródeł bez konieczności martwienia się o dramatyczne różnice tonalne wynikające z niewłaściwie dobranych impedancji. A zawsze użyteczny, zamykany na klucz przełącznik włączania/wyłączania pomaga utrzymać mikrofon w ciszy, gdy nie jest używany.
I jest też oczywista różnica - kolor. Model 565SD ma chromowaną die cast obudowę. Oferuje nie tylko bardziej efektowny wygląd niż zaufany SM58, ale jest jeszcze bardziej wytrzymały. To coś mówi, bo SM58 jest znany z tego, że wytrzymuje lata tournee.