Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Ten produkt jest obecnie niedostępny do wysyłki do Twojego kraju
Kluczowe cechy
Wprowadzenie zupełnie nowej palety dźwięków do linii AAX. Sabian AAX 16". Thin Crash posiada mniejszy surowy dzwonek niż zazwyczaj spotykany na większych crash talerzach, co pomaga szybko reagować. W modelu AAX Thin Crash zastosowano nowy styl młotkowania i jest on znacznie bardziej widoczny na powierzchni, zapewniając oszałamiającą estetykę. Ten cienki ważony talerz zapewnia mocny, jasny dźwięk z szybkim atakiem.
Numer produktu: 337240
Najnowsze dodatki do linii AAX to wprowadzenie do całej nowej palety dźwięków Sabiana. Z mniejszym surowym dzwonem, te uniwersalne talerze tworzą chrupiący dźwięk, który dobrze komponuje się z każdym stylem muzycznym. Cienkie talerze wagowe zapewniają jasny i mocny dźwięk, dzięki czemu są idealne do nagrywania lub live występów.
Sabian zawsze przekraczał granice innowacji, wykorzystując najnowsze technologie produkcji, aby odpowiedzieć na nowe trendy w muzyce i dźwięku. Najnowsze talerze w AAX nie Series są tu wyjątkiem. Sabian wysłuchał pochwał i punktów poprawy od swoich słuchaczy i w odpowiedzi zaprojektował nowe talerze AAX. Poprosiłeś o cieńsze, szybsze i bardziej złożone talerze, a więc Sabian zapewnił, że mogą one zrobić najlepsze talerze, aby spełnić wymagania swoich odbiorców.
Z zupełnie nowym, młotkowym stylem, nowe talerze cymbałowe AAX dają bardziej złożone i nieco ciemniejsze brzmienie. Do dźwięku wprowadza się więcej wysokich częstotliwości, co skutkuje szerszym pasmem częstotliwości, dzięki czemu uzyskuje się jaśniejsze wysokie i bardziej złożone niskie częstotliwości.
Znaki młotka są teraz znacznie bardziej widoczne na powierzchni talerza dzięki większemu i bardziej okrągłemu spojrzeniu - co sprawia, że dźwięk jest bardzo złożony.