Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Numer produktu: 81583
Maxon SM-9 Pro+ Super Metal Pedal jest modelem reedycji i zapewnia wysoki zysk zniekształcenia, który został specjalnie zaprojektowany, aby pomieścić gitarzysta metalu. Wyposażony w elastyczny obwód, SM-9 oferuje wszystko od klasycznego crunchu do extreme metalowego brzmienia.
Podstawowy układ czterech pokręteł i opcje sterowania dla Gain, Level, Edge i Scoop, odtwarzacze mogą łatwo uzyskać żądany dźwięk na obrót pokrętła. Sterowanie Scoop jest filtrem eliminującym pasmo środkowe w zakresie od 200Hz do 2 KHz, który reguluje zakres częstotliwości, w którym środkowe cięcie pedału jest wyśrodkowane. Po określeniu zakresu gałki tonów średnich, za pomocą pokrętła Edge'a można wybrać z powrotem każdą utratę wysokiej klasy dźwięku, aby uzyskać idealne zniekształcenia. Zarówno Scoop jak i Edge są wysoce interaktywnymi elementami sterującymi i działają podobnie jak korektor parametryczny.
Oprócz tego, że oferuje doskonałe zniekształcenia metalowe, SM-9 posiada również możliwość przełączania 9 lub 18 V dla zwiększenia wysokości i zakresu częstotliwości. SM-9 oferuje szeroką gamę brzmień o dużym wzmocnieniu, z wszechstronnością i łatwym w użyciu interfejsem. Jest to cecha niezbędna w przypadku każdej metalowej płyty podłogowej.
SM-9 jest częścią dziewiątki Maxon's series, które wszystkie posiadają tę samą ikonę konstrukcji obudowy, jak również prawdziwe bypass przełączania. Od momentu wprowadzenia go series w latach 80-tych, Maxon dzięki wszechstronnemu wyborowi efektów w ofercie, osiągnął legendarny status wśród graczy na całym świecie. SM-9 pozostaje wierna swojej oryginalnej konstrukcji, z prostym interfejsem i żywym kolorem. Dzięki czterem pokrętłom sterującym gracze mogą z łatwością osiągnąć idealne zniekształcenia. Jego niezniszczalna metalowa obudowa zapewnia, że wszystkie wewnętrzne elementy pozostają chronione bez względu na zastosowanie.
Układ scalony regulatora napięcia tego pedału wymaga przy rozruchu wysokiego prądu rozruchowego wynoszącego około 2000 mA. W przypadku korzystania z Power Brick, takich jak Voodoo Labs Pedal Power 2+, ten pedał powinien być podłączony do gniazda wysokiego prądu, jeśli to możliwe.
Jeśli nie ma możliwości podłączenia do gniazda wysokiego prądu, można zasilać SM-9 Pro+ zostawiając baterię w pedale. Po pierwszym uruchomieniu należy odłączyć zewnętrzny przewód zasilający DC, włączyć pedał, a następnie ponownie podłączyć przewód zasilający DC - pedał będzie teraz normalnie zasilany z zewnętrznego zasilacza do momentu wyłączenia pedału.
Maxon rozpoczął działalność w Japonii w 1965 roku pod nazwą Nisshin Onpa, produkując przetworniki gitarowe, a następnie produkując produkty OEM dla innych firm. Nisshin Onpa był odpowiedzialny za projektowanie i produkcję wielu legendarnych pedałów podczas współpracy z Ibanez, w tym TS-808/TS808 i TS9 krzykaczy rurkowych. Chociaż wiele z Maxon tworzonych pedałów zostało wypuszczonych na rynek pod własną Ibanez nazwą, Maxon produkował pedały pod własną nazwą, a w 2002 roku, gdy obie firmy się rozeszły, Maxon zaczął forsować swoją nazwę jako producent wysokiej jakości pedałów z efektami. Dziś Maxon produkują "trudne do znalezienia" klasyczne efekty typu vintage i są używane przez wielu artystów, takich jak Pearl Jam, Troy Van Leeuwen, Steve Stevens, Brad Whitford i wielu innych.