Pełny opis
Widok pełny Opis
OGRANICZONA OFERTA - DARMOWA wtyczka do symulacji wzmacniacza AmpHub LE
Do 12 lipca 2025 r. użytkownicy stron Focusrite i Novation mogą ubiegać się o darmową kopię AmpHub LE firmy STL Tones, potężnej wtyczki do symulacji wzmacniaczy, która zapewnia oszałamiający realizm i wszechstronność. Ta limitowana wersja zawiera trzy profesjonalne modele wzmacniaczy, symulacje kolumn, cztery stompboxy, sześć klasycznych efektów i narzędzia do miksowania mikrofonów, a wszystko to w przyjaznym dla użytkownika interfejsie.
AmpHub LE to potężne narzędzie dla osób nagrywających w domu lub produkujących w podróży, dające dostęp do bogatych, analogowych brzmień, które brzmią jak prawdziwe. Dzięki zaawansowanej technologii symulacji STL jest to jeden z najbardziej realistycznych emulatorów wzmacniaczy na rynku. Aby skorzystać z tej oferty, musisz mieć zarejestrowany sprzęt Focusrite lub Novation. Po zarejestrowaniu sprzętu, darmowy kod wtyczki pojawi się na koncie użytkownika.
Swifty artwork oddaje ducha undergroundowego brzmienia
Ta specjalna wersja Bass Station II zawiera ekskluzywną grafikę autorstwa Iana "Swifty" Swifta, projektanta szeroko znanego ze współpracy z Mo' Wax, Talkin' Loud i magazynem Straight No Chaser. Jego wizualne podejście łączy wpływy kultury ulicznej lat 90-tych, ulotek rave, typografii szablonowej i projektowania okładek płyt.
Ten limitowany projekt panelu nadaje Bass Station II nową tożsamość zakorzenioną w tej samej kontrkulturowej energii, która zdefiniowała jego brzmienie. Niestatywardowa grafika jest drukowana bezpośrednio na obudowie, zastępując statywardowy układ żywą, wysoce stylizowaną wersją, która nadal zachowuje logiczny i przyjazny dla wydajności schemat sterowania. Dla artystów, którzy cenią sobie indywidualność w swoich konfiguracjach, ta edycja dodaje wizualnej głębi, która wyróżnia się zarówno w domowych studiach, jak i na platformach live.
Tryb AFX otwiera kreatywne możliwości na całej klawiaturze
Pierwotnie opracowany z Richardem D. Jamesem, znanym również jako Aphex Twin, tryb AFX zmienia Bass Station II w znacznie bardziej elastyczny instrument. Ta funkcja umożliwia przypisanie innego patch do każdego klawisza na klawiaturze.
Możesz rozłożyć wariacje tego samego dźwięku w oktawach, aby dodać ekspresji, lub załadować zupełnie inne patche na każdą nutę, aby stworzyć warstwowe tekstury, występy z wieloma dźwiękami lub pełne zestawy perkusyjne. Tryb AFX jest idealny do improwizacji live, eksperymentalnych kompozycji i szczegółowych procesów produkcyjnych. Wszystkie patche mogą być przechowywane, archiwizowane i zarządzane za pomocą platformy Novation'Components, która działa w przeglądarce Chrome lub jako aplikacja komputerowa.
W pełni analogowa architektura głosu z intuicyjnym układem
Bass Station II posiada prawdziwie analogową ścieżkę sygnału, zaprojektowaną w celu zapewnienia bogatych, ciepłych brzmień odpowiednich dla linii basu, leadów i rozwijających się tekstur. Obejmuje ona dwa strojone oscylatory z wieloma kształtami fali i kontrolą oktawy, a także dedykowany sub-oscylator, który dodaje masy i głębi niskim tonom. Dodatkowe źródła dźwięku obejmują biały szum, modulację pierścieniową i modulację szerokości impulsu, dając użytkownikom szeroki zakres tonalnych punktów wyjścia.
Dwa typy filtrów z zaawansowanymi opcjami modulacji
Sekcja filtrów zawiera dwa wybierane typy filtrów analogowych: Classic i Acid. Każdy typ filtra zapewnia opcje nachylenia 12 dB i 24 dB ze zmiennym rezonansem i overdrive. Filtry te są zdolne do samo-oscylacji i nasycenia w celu uzyskania agresywnych, charakterystycznych brzmień.
Modulacja jest obsługiwana przez dwa LFO i dwie obwiednie ADSR, które mogą być kierowane do kluczowych miejsc docelowych, w tym wysokości, odcięcia filtra i amplitudy. Panel przedni zawiera dedykowane pokrętła i przełączniki dla każdego głównego parametru, dzięki czemu użytkownicy mogą szybko i intuicyjnie kształtować dźwięki bez polegania na menu lub wyświetlaczach. Utworzone dźwięki można zapisać w dowolnym z 64 wbudowanych slotów użytkownika. Dodatkowe 64 fabryczne patche są wstępnie zainstalowane, aby zapewnić punkty wyjścia i inspirację w różnych gatunkach muzycznych.
Sekwencjonowanie, łączność i integracja wydajności
Wbudowany arpeggiator i sekwencer krokowy umożliwiają użytkownikom tworzenie melodii bezpośrednio z panelu przedniego. Sekwencer krokowy obsługuje nagrywanie w czasie rzeczywistym i umożliwia przechowywanie sekwencji wraz z łatami w celu łatwego przywołania podczas live zestawów. Syntezator jest również zdolny do gry parafonicznej, co oznacza, że two notes może brzmieć jednocześnie przy użyciu obu oscylatorów. Rozszerza to wydajność i możliwości harmoniczne bez zmiany podstawowego układu monofonicznego.
Jeśli chodzi o łączność, Bass Station II obsługuje USB MIDI do bezpośredniego połączenia z DAW, działanie zgodne z klasą bez dodatkowych sterowników, tradycyjne 5-pinowe wejścia i wyjścia MIDI do synchronizacji z innym sprzętem, wejście pedału sustain do ekspresyjnej gry oraz zewnętrzne wejście audio, które pozwala przetwarzać inny sprzęt przez jego filtry. Dedykowane wyjście słuchawkowe sprawia, że nadaje się do cichej praktyki, projektowania dźwięku lub sesji w podróży. Te cechy sprawiają, że jest on równie niezawodny jako centralny element studia lub przenośne narzędzie live.
Cechy
- Limitowana edycja Swifty Edition z odważną, niestatywardową grafiką zaprojektowaną przez Iana "Swifty" Swifta
- Dwa strojone oscylatory plus sub-oscylator dla głębokich, potężnych tonów basowych
- Tryb parafoniczny do jednoczesnego odtwarzania two notes z bogatymi harmonicznymi
- Tryb AFX umożliwiający przypisanie unikalnych patchy do każdego klawisza w celu kreatywnej gry
- Klasyczna analogowa ścieżka sygnału z szumem, PWM, modem pierścieniowym i dwoma rodzajami filtrów
- Wbudowany sekwencer krokowy i arpeggiator z pamięcią wzorów i nagrywaniem w czasie rzeczywistym
- 64 ustawienia fabryczne i 64 sloty użytkownika, z dodatkowymi patchami artystów dostępnymi online
- Złącze USB i 5-pinowe MIDI dla bezproblemowej integracji ze studiem i live
- Zewnętrzne wejście audio do kierowania innego sprzętu przez filtr analogowy
- Kompatybilny z Novation Components do zarządzania i dostosowywania patch
Specyfikacja
- Oscylatory: Dwa cyfrowo sterowane oscylatory analogowe (DCO)
- Oscylator pomocniczy: W zestawie
- Ścieżka sygnału: Analogowy - filtry, obwiednie, modulacja
- Elementy sterujące: Tradycyjne pokrętła jednofunkcyjne
- Filtry: Filtry LP/BP/HP o zmiennym nachyleniu
- Sekcja LFO: Oddzielna podwójna sekcja LFO
- Modulator pierścieniowy: Wejścia: Oscylatory 1 i 2
- Arpeggiator: Wszechstronny 32-krokowy arpeggiator z szerokim zakresem wzorów
- Sekwencer: 32-krokowy sekwencer z czterema pamięciami
- Portamento: Z dedykowaną kontrolą czasu
- Patch'e: Wstępnie załadowane 64 fabryczne patche i 60 zupełnie nowych patchy artystycznych
- Kontrolery wydajności: Koła Pitch i Mod
- Klawiatura: 25-nutowa, wrażliwa na prędkość z funkcją Aftertouch
- Przesunięcie oktawy: -5/+4 oktawy przesunięcia klawiatury
- Transpozycja: funkcja transpozycji klawiszy
- Funkcje na klawiszach: Użyj klawiatury, aby dostosować parametry dźwięku niezwiązane z wydajnością
- Wyświetlacz LED: Do wyboru Patch, regulacji parametrów, ustawień oktawy itp.
- Wymiary:
- Szerokość: 457 mm
- Głębokość: 273 mm
- Wysokość: 76 mm
- Waga: 2,48 kg
- Łączność:
- USB: Gniazdo USB-B
- MIDI: 5-pinowe gniazdo wejściowe MIDI, 5-pinowe gniazdo wyjściowe MIDI
- Wyjścia: Mono Wyjście: Gniazdo Jack 1/4", Wyjście słuchawkowe: Gniazdo Jack 1/4"
- Wejścia: Wejście zewnętrzne Gniazdo Jack 1/4", Pedał Sustain Gniazdo Jack 1/4"
- Zasilanie: Wejście zasilania DC
- Bezpieczeństwo: Gniazdo bezpieczeństwa Kensington
- Kod produktu: NOVSYNTH03SEUKEU