Pełny opis
Widok pełny Opis
Więcej niż suma części
Wirtualna reprodukcja CS-80 była bardzo poszukiwana. Badania projektanta i programisty DSP Marka Bartona nad urzeczywistnieniem tego marzenia doprowadziły go z powrotem do poprzednika CS-80. Zdecydowano więc, że Cherry Audio nie tylko opracuje kolejną emulację CS-80, ale także ponownie włączy dodatkowe funkcje potężnego GX-1. GX-80 wiernie emuluje wszystkie cechy dźwiękowe i kontrolne Yamaha CS-80 i GX-1. Tworzy grubsze barwy, które są bardziej zbliżone do oryginałów niż inne emulacje CS-80 i GX-1. Co więcej, GX-80 modeluje filtr, zachowanie obwiedni, portamento i poślizg, modulator pierścieniowy, wstęgę wysokości dźwięku i modulacje szerokości impulsu z niespotykaną dotąd dokładnością.
Przejmij kontrolę nad czterema polifonicznymi szeregami głosowymi, każdy z VCO, rezonansowymi filtrami górnoprzepustowymi i dolnoprzepustowymi, generatorem szumu, falą sinusoidalną, podwójnymi generatorami obwiedni i czułym na prędkość VCA. Co więcej, dodaj głębi i ruchu dzięki sub-oscylatorowi LFO dla każdej warstwy z trybami sinusoidalnym, piłokształtnym, rampowym, kwadratowym, próbkowania i wstrzymania oraz szumu z synchronizacją tempa.
Tryby warstw
Działając w oparciu o masywną dwuwarstwową architekturę głosową opartą na "rangach", każda ranga jest kompletnym głosem syntezatora składającym się z oscylatora, filtrów górnoprzepustowych i dolnoprzepustowych, generatora szumu, oscylatora sinusoidalnego, generatorów obwiedni dla filtra i VCA oraz VCA. CS-80 oferował dwa z tych szeregów głosowych, a GX-1 cztery, przypisywane do dwóch klawiatur, plus pojedynczy solowy głos syntezatorowy dla trzyoktawowej miniklawiatury i kolejny głos syntezatorowy dla pedalboardu.
Obsługuj GX-80 jak dwupoziomowy CS-80 w trybie pojedynczej warstwy i dodaj dwa poziomy głosowe GX-1, gdy tryb warstwy jest ustawiony na podwójny. W zestawie znajdują się dodatkowe filtrowane wyjścia falowe z GX-1, a także jego oktawowa fala triangle, odwrócona kontrola obwiedni filtra i uznana topologia filtra.
W sumie GX-80 oferuje 16 polifonicznych głosów na warstwę. Odtwarzaj dwa różne patche jednocześnie, w trybie podziału klawiatury, aby uzyskać wrażenie wydajności bliższe oryginałowi, lub w trybie warstwowym, z dyskretnymi elementami sterującymi głośnością warstwy i panoramowaniem, aby w pełni wykorzystać ogromny zakres oferowanego potencjału dźwiękowego.
Wydajność
GX-80 oferuje skrupulatnie zintegrowaną hybrydę GX-1 i CS-80, ale jest czymś więcej. Podwójne warstwy syntezatora dodają podwójnego uderzenia, a dodatkowe przebiegi ze zmiennymi rezonatorami dodają zakres i głębię do twoich dźwięków. Przejmij kontrolę nad tym wszystkim z najwyższą elastycznością i ekspresyjnymi możliwościami wydajności, wraz z trybem podzielonej klawiatury GX-80, Cherry Audio zawiera opcję symulacji polifonicznego aftertouch z monofonicznym kontrolerem aftertouch. Co więcej, dostępny jest również unikalny tryb "priorytetu ostatniej nuty" dla symulowanej reakcji poly aftertouch. Wszystko to w połączeniu z wszechstronną integracją MIDI i automatyzacji przy niskim zużyciu procesora sprawia, że GX-80 jest potęgą wydajności i idealnym syntezatorem do występów live z klawiaturą.
Dzięki dwuwarstwowemu interfejsowi, 1000 zaprogramowanych brzmień i zintegrowanym efektom studyjnej jakości, GX-80 spełnia wszystkie wymagania. Aby uzyskać potężny syntezator emulujący, który przenosi poszukiwane i niezwykle rzadkie Yamaha GX-1 i CS-80 na wyciągnięcie ręki, nie szukaj dalej. Przejmij kontrolę nad ogromnymi i sennymi pejzażami dźwiękowymi, które stały się legendą dzięki wykorzystaniu ich przez Vangelisa w klasycznym filmie science-fiction Blade Runner. Prawdziwy muzyczny tytan, nexus ekspresyjności i wyraźnie filmowy dźwięk, który szczyci się najnowocześniejszą architekturą syntezy. GX-80 przenosi ten dźwięk w XXI wiek, ulepszony, aby reagować na każdy aspekt Twojego stylu muzycznego, zachowując jednocześnie niepowtarzalną autentyczność.
Cechy
- Potężny wirtualny instrument odtwarzający dwa monumentalne analogowe klasyki: GX-1 i CS-80
- Ponownie integruje rozszerzone funkcje GX-1 ze wszystkimi funkcjami CS-80, zapewniając ogromne wrażenia dźwiękowe
- Dwuwarstwowa architektura brzmieniowa z 16 polifonicznymi głosami na warstwę
- Jednoczesne odtwarzanie dwóch patchy w trybie podziału klawiatury lub warstwowym
- Skrupulatnie odtworzone wszystkie parametry brzmieniowe GX-1 i CS-80, w tym unikalne filtrowane przebiegi na poziomie oscylatora GX-1, fala triangle o oktawę wyższa i odwrócona kontrola obwiedni filtra
- Odtworzenie legendarnych filtrów CS-80 i GX-1
- Cztery polifoniczne szeregi głosowe, każdy z VCO, rezonansowymi filtrami górnoprzepustowymi i dolnoprzepustowymi, generatorem szumu, falą sinusoidalną, podwójnymi generatorami obwiedni i czułym na prędkość VCA
- Suboscylator LFO dla każdej warstwy z sinusoidą, piłokształtną, rampą, kwadratem, próbkowaniem i zatrzymaniem oraz szumem przeznaczonym do modulacji, z synchronizacją tempa
- Odtworzenie charakterystycznego modulatora pierścieniowego CS
- Zgrubne ustawienie zakresu wysokości dźwięku dla każdego oscylatora w tradycyjnych nagraniach organyowych, a także nagraniach przeznaczonych wyłącznie dla GX-1
- Wirtualny kontroler wstęgowy wysokości dźwięku
- Wyraźnie wyróżnione elementy sterujące specyficzne dla GX-1
- Niezależny stopień panoramy i niezależny łańcuch efektów stereo warstwy
- Selektor tonów zawiera fabryczne ustawienia CS-80, a także pamięć dźwięków użytkownika
- Panel sterowania do wybierania warstw, a także funkcja narzędziowa do wymiany ustawień między rangami w warstwie, górną i dolną warstwą dźwiękową lub między presetami
- Ponad 1000 presetów, które mogą pochwalić się każdym unikalnym aspektem GX-80 wyprodukowanym przez grupę doświadczonych projektantów dźwięku
- Zintegrowane efekty studyjnej jakości: chorus/rotary, flange/phaser, digital/tape delay z synchronizacją i reverb, z trybami globalnymi lub dwuwarstwowymi
- Ekspresyjna reakcja na dotyk z czułością na prędkość z obsługą polifonicznego i monofonicznego aftertouch, plus tryb "priorytetu ostatniej nuty" dla symulowanej polifonicznej reakcji aftertouch
- Pełna kontrola MIDI i automatyzacja DAW
- Regulowana przez użytkownika kontrola nadpróbkowania
Specyfikacja
- System operacyjny:
- Mac: 64-bitowy macOS 10.13+. Natywna obsługa procesorów Apple M1. Zalecany czterordzeniowy procesor 3,4 GHz lub M1 z 8 GB pamięci RAM.
- Windows: 64-bitowy Windows 7+. Zalecany komputer z czterordzeniowym procesorem 3,4 GHz i 8 GB pamięci RAM.
- Format:
- Kod produktu: 1316-1039